Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Ads administrator

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeghar brug for nogen der 'kan tage sig af' min Google Ads. Hvem kan i anbefale?

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten. 

Smid mig en pb med nærmere info, så er jeg sikker på vi kan finde ud af noget. :) 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke finde en knap til at sende dig en PB. Så det er ikke muligt.

Tilmeldt 27. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Cortzen Digital Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Carsten. Det vil jeg meget gerne gøre. Skriv gerne via min kontaktformular herinde: https://miruco.dk/kontakt/

Jeg kigger også ganske gratis på hele jeres markedsførings setup.

Venlig hilsen

Michael Cortzen

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Det vil vi meget gerne hjælpe med. Vi er Google partnere og min kollega Phillip der arbejder med det til dagligt er super skarp til det. :)

Du kan fange mig på 36953468 -så kan vi tage en uforpligtende snak og jeg kan indkredse mig på, hvad dit behov og budget er. 

Kh. Tanja

TOGI Data

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Carsten,

Eftersom der står at du befinder dig i Brande synes jeg, at du skal prøve at tage kontakt til enten Obsidian eller Searchmind der egentlig er de bureauer, som har klaret sig bedst. Dette bygger jeg på data fra 14 webshops hvor 17 andre bureauer har fået min 3 mdr tid hver til at bevise hvad de kunne. 

Obsidian er rigtig skarpe "all-round" men det bedste retargeting jeg har set til dato, er udført af Searchmind hvor en ROAS på 12.x i diverse nicher har kunnet lade sig gøre. 

Waimea kan anbefales pga. deMib alene men er altid gået uden om nævnte, da de i "mine" tilfælde har skullet bruge flere timer end de øvrige bureauer hvilket der ikke er noget i vejen med men så er de blevet sorteret fra.

Det bedste råd du kan få lige meget hvilken vej du går vil være, aldrig at binde dig i f.eks. et år. Dvs altid vælg indeværende måned plus en måned så du hurtigt kan skifte såfremt der ikke er hold i det du har fået stillet i udsigt mv. 3-5 måneder max. er rigeligt ift. ads til at få nok data ind, til at de kan gøre det så godt X formår.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender dig lige en mail i stedet.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har godt ok ret. Der er MANGE der vil binde et år.

De må jo tro så lidt på egne evner, at de ikke forventer at jeg vil forblive kunde af egen fri vilje!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)