Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at downloade mange billeder fra URL links på en gang.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Er der nogen her inde der kender et program eller en metode til at downloade billeder fra url links automatisk?

Jeg har produkt billeder til omtrent 6000 produkt, på en CSV fil. Jeg skal have uploadet alle produktbillederne til min dandomain webshop, men det kan jeg kun hvis jeg først har downloadet dem, og så uploade dem fra min computer.

Alle billederne er links ligesom dette:

http://images.icecat.biz/img/gallery_thumbs/54438166_3956526460.jpg

Hvis der er nogen der kender en smart måde at downloade så mange billeder hurtigt, vil jeg være maget taknemlig.
På forhånd tak:)
Tilmeldt 27. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Cortzen Digital Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg højst sandsynligt godt hjælpe med, hvis du altså er villig til at betale et symbolsk beløb for min tid. 

Kontakt mig her: https://miruco.dk/kontakt/

Venligst, Michael

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt at skrive et lille script, som downloader filerne med wget for eksempel.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 29. Jun 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det noget du har forstand på at på lave? 

Hvis det er, kan jeg så få din mail? Så kan jeg lige prøve at sende en lidt mere uddybende beskrivelse:)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

PB sendt.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Til venlig info blev opgaven løst via et script i scirpt-sproget R-project. Først blev indholdet af CSV-filen indlæst, hvorefter data blev struktureret og mappestruktur blev oprettet. Derefter blev tekst-strengen med billed-urls opdelt og de enkelte billeder blev hentet og navngivet i et specifikt format.

Det ville tage flere dage at downloade fra en lokal maskine med 150 Mbit optisk fiber linje, så selve scriptet blev afviklet på en virtuel privat server (VPS), hvor afviklingstiden blev reduceret til omkring en time.

Resultatet er billeder i pakket format som fylder cirka 17 GB.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)