Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Større Samarbejde inden for it

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har tænkt over en ide jeg godt kunne tænke mig at kom ud, det er en større ide inden for it og internet... Og da jeg ikke selv kan finde ud ad wordpress eller kode fra bunden, af kunne jeg godt tænke mig at høre om der måske var nogle, der havde en interesse i at... starte et samarbejde angående denne her hjemmeside...

Jeg tænker at det ville være en ide med et større website, i forhold til at der skal lave en del, Her tænker jeg at der skal laves et login system og der skal være nogle, flere tider på selve hjemmeside... Og der skal være nogle andre muligheder som jeg ikke kan nævne lige her... Men du skal kunne finde ud af dit kram i forhold til website og Kodning...

En anden person som jeg også søger er at, jeg søger en person der kan oversætte nogle tekster for mig, fra engelsk Til Dansk vis det kunne have interesse også, i forhold til Et samarbejde på det område... Men man skal være dygtig til at oversætte fra engelsk til dansk...

Jeg tænker at det er et længere varende Samarbejde hvis alt køre som det skal, jeg sidder selv og skriver en masse tekster på dansk lige for tiden... Og kunne godt se at der mangler flere tekster, på dansk i forhold til det jeg selv sidder og skriver om, og derfor tænker jeg at det ville være godt med en partner på dette område... Da jeg ikke har mulighed for at oversætte fra Engelsk til dansk... Og jeg ved at der vil være en masse der skal oversættes med tiden...

Selve hjemmeside kommer til at koste penge, fra starten af men jeg tænker måske at det vil være godt, at kunne lade folk få en prøve tid måske i en uges tid eller en dag eller to. Så de måske lige kan kigge hjemmeside igennem, for at se om det kunne vække deres interesse... Men ellers så havde jeg tænkt mig at det skulle koste penge, og så kan man få indkomst den vej igennem... Hvis de rigtige personer falder forbi, så tror jeg at det vil blive et hit senere hen, og vil blive rigtig godt... Men som sagt det vil kræve tid og masser af arbejde...

Og det hedder masser af timer skal der lægges i det her arbejde, men Jeg sidder selv og skriver tekster på dansk, ud over det at der koster penge... For at være medlem... Så kan man også tage penge for reklame over...
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej trådstarter du har vist lige dræbt dit start-up inden det overhovedet er kommet i gang fordi holda helt kæft hvor ville jeg da blive sur hvis jeg allerede havde betalt i dyre domme for et medlemskab af en eller anden info side også skulle belemres med reklamer.

Som de siger på Børsen be greedy but not to greedy...

Og jeg kan faktisk finde ud af det hele. Alt det du efterspørger men gider honestly ikke p.ga. ovenstående citat. Medmindre det er kuren mod kaffe du sælger så kan jeg ærligt talt ikke se det her start-up blive en succes....

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)