Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvikling af simpel hjemmeside

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Amino Netværk!

Jeg søger en udvikler der kan lave en hurtig hjemmeside med lidt back-end til min nyopstartede virksomhed.

Vi vil gerne have udviklet back-end i Python med SQL som database og frontend i html, css. 

Det er ikke et voldsomt stort projekt som kan laves på en dag eller to. 

Skriv, hvis du har mulighed for at hjælpe!

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 11:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest er vi jo nødt til at vide hvad siden skal kunne og hvad den skal bruges til, samt hvorfor den lige skal bygges i Python og ikke f.eks Wordpress eller Joomla?
De færreste sider tager 1-2 dage at lave, hvis de skal laves ordentligt, så kunderne ikke flygter over til konkurrenten, når de går ind på siden, tingene skal laves ordentligt, hvis det skal bruges professionelt.
Hvis du har oplysninger du ikke vil have frem her, er du meget velkommen til at sende mig en pb, så skal jeg gerne komme med nogle råd og evt. et bud.

Mvh.
Kim Jacobsen
Cyberdata.dk (ny side på vej op)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære med-iværksætter!

Jeg har efterhånden en del erfaring med både front og backend i sammenspil med wordpress og andre CMS platforme. Hvis du i fremtiden har brug for hjælp eller bare har spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig. Jeg hjælper altid gerne folk med småting ganske gratis - og ellers tager jeg sommetider større opgaver på timebasis som eksempelvis opsætning af webshop, layout og scripting så det er komptibalt på flere platforme. Held og lykke med projektet!

Din med-iværksætter Kenneth Sejr
Kenneth.sejr@gmail.com

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 12:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)