Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbetaling fra finansiering selskab fra Danmark til andet EU land

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Sep 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg har fået tilbud fra en dansker bosiddende i EU, som driver en dansk webshop med dansk SE nummer, men ikke dansk konto.

De tilbyder at deres kunder kan få finansieret deres køb ved et dansk finansiering selskab. Problemer er at finansiering selskab ikke vil overfører penge til en konto udenfor Danmark.

 

Ejeren af webshoppen tilbyder mig et fee, hvis jeg vil modtage pengene fra det danske finansiering selskab og overfører pengene til dem fra min danske erhvervs konto.

Alle transaktionerne er relateret til en kundeordre, så der er ikke noget fordækt, men i disse tider med div sager om hvidvask, er jeg lidt nervøs for om jeg kunne få problemer med SKAT.

Jeg vil gerne hører hvad i siger til det og om der er nogle der kender til lignede situationer inden jeg lader en revisor eller måske en skatte advokat gennemgå det

På forhånd tak

/Ole

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46456
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville jeg ikke røre med spidsen af en ildtang - Hvis de driver større webshop fra DK - hvilket vel er årsag til de tilbyder danske kunder finansiering via dansk finansieringsselskab  - så kan de også få en dansk bankkonto

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Sep 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Det er også det min mave siger. De driver firmaet fra Poland og firmaet bag hjemmesiden er Polsk

/Ole

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)