Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør til nyt koncept

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg leder pt. efter en programmør som vil med ombord til et nyt koncept i DK / Norden, som har færdighederne til at bygge en web-baseret platform fra scratch. Platformen vil være live data baseret, og med transaktioner. Konceptet har allerede fremgang i Nordamerika, mens det stadig mangler eksponering i EU - hvor vi kommer ind.

Hvis du kender en som kunne være interesseret, eller du selv er, så vend endeligt retur så vi kan starte snakken og evt. projektet.

God aften :)

Tilmeldt 7. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
se online der mange fagfolk for at få arbejdet gjort

Get more facebook exposure  https://www.ibuyfans.com/

Tilmeldt 6. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej David4,

Tak for input, de er altid velkomne selvom jeg helst ser de er konstruktive. Beskeden er dog meget modsigende, jeg mener; et indlæg i et områdespecifikt online forum... God aften til dig.
Fra København
Tilmeldt 1. Aug 18
Indlæg ialt: 16
Fra  Bluebell ApS Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det korrekt forstået, at du søger en programmør til at indgå som partner i projektet?

Tænker du vil få flere henvendelser, hvis du fortæller lidt mere om konceptet, så folks interesse bliver vækket. Blot et venligt råd :)

Tilmeldt 6. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Simon,

Tak for input :) Jeg vil som udgangspunkt ikke dele for meget i et åbent forum, men jeg har heldigvis været heldig at få respons fra nogle nysgerrige sjæle.

Det er ikke forkert forstået; enten partner, andel eller en person som gerne vil hjælpe med betaling mod betaling.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)