Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af eget skobrand

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude.

Jeg er kommet på en idé/design til et par sko.

Hvordan kommer jeg videre til eventuelle producenter og hvad mener i er det vigtigste i denne opstartsfase?

Kristian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

kristian100:

Hej derude.

Jeg er kommet på en idé/design til et par sko.

Hvordan kommer jeg videre til eventuelle producenter og hvad mener i er det vigtigste i denne opstartsfase?

Kristian

at finde ude af

Hvordan du adskiller dig fra alle andre

Se hvad sko af lignende typer koster på nettet - amazon osv - 

Hvor mange designs - farver - størrelser skal du bruge for at have noget der kan finansiere et salgsselskab - web - regnskab og og og?

Skaf mindst 300.000 kr til en opstart - snarere mere - prototype og de første sko - som minimum

Kig til Vietnam som er store i skoproduktion - eller - kort til Tyrkiet

overvej og det er 100% gennemtænkt https://johnhannover.blogspot.dk/2017/07/en-lille-opsang-fra-de-kolde-lande.html og kør det hele gennem hovedet flere gange - og kør så

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. May 18
Indlæg ialt: 16
Fra  Colmer as Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Citer, 

der er flere fasen man skal igennem iden man går i gang med markedsføring og salg , har du hørte om service kæden ? 

har du undersøgte om din produkt / design vil bliver godt modtaget af de kundegrupper som du henvender dig til (målgruppe)

Nu er det sådan at jeg har tidligere arbejdet med læder og stammer fra en at europa største sko produktion og design området i Italien .

Man skal jo også finder en producenten som er parat at fremstille mindre partier, vareprøver (og prototyper ).

Jeg arbejder til daglige med salg , markedsføring osv  , vi kunne godt taler mere om din projekt.

Har du fået lavet en design af dine par sko ?

Mhv.

Gianni Rapazetti 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)