Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsøgende salg - Konsulent inden for 3D konstruktion og teknisk tegning.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 31. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa herinde

Jeg forsøger i håbet om at få sparring ift. den videre etablering af min virksomhed.

Jeg søger råd og erfaring ift. opsøgende salg. Jeg arbejder med at konstruerer 3D konstruktioner indenfor maskinelemneter, samt mindre automations anlæg. 

Hvordan vil i anbefale ? 

- Kold Canvas virker sommetider, men der kan være langt imellem.

 

Jeg søger søger flere kompetencer indenfor SolidWorks. Og derfor nye opgaver, som kan videreudvikle mig til en mere rutineret SolidWorks bruger.

Hvis i kender nogen i jeres netværk der kunne have brug for en som mig, vil jeg rigtig gerne høre fra jer.

eller evt. nogle bud på nogle oplagte kandidater.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Er du produktionsteknolog eller andet tilsvarende?

Har du en håndværksmæssig baggrund?

Du skriver at du søger flere kompetencer indefor Solidworks, derfor spørger jeg som jeg gør.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Herning
Tilmeldt 31. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

tak for du vil bruge lidt tid på mig. Jeg studere business development engineer i herning og er igang med 5 semester. 

Jeg er opvokset med en familie der har rødederne i metalindustrien. jeg har derfor fra mine teenage år arbejdet med med manuel dreje og fræseopgaver. 

pt. arbejder jeg i en smedevirksomhed som Konstruktør samt forfaldende opgaver på værkstedet.  jeg er derfor ikke håndværksuddannet, men jeg har en del hands on.

Håber det kan give lidt mere info omkring det du spørger.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

med den baggrund er det bare at klø på. Men min erfaring er at de virksomheder som har opgaver som er lidt tekniske, ikke bruger "amatører" hvis jeg må sige det på den måde. Det skyldes at det vi komme til at tage for lang tid og så er de ikke sikker på at opgaven vil blive udført godt nok.

det er de færreste virksomheder hvor konstruktøren kan bruge opgaverne til at lære sig på. Tror du må i dialog med dine kunder, de skal lære dig at kende og få tillid til at du kan løse deres opgaver.

når du så er kommet ind i varmen, vil der komme flere opgaver

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Herning
Tilmeldt 31. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

jeg forstår helt hvad du mener, og har også en strategi pt. hvor jeg vil tilbyde og lave en mindre opgave uden beregning, så de ligsom kan se hvad det jeg kan. man kan derfor håbe at næste gang de skal have noget lavet at de så ved hvem de skal ringe til. 

og ja som du siger når man er i varmen skal opgaver nok komme af sig selv. det bare og få taget hul på bylden om så at sige. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)