Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart som foredragsholder

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Er der nogen der har erfaring med at opstarte som foredragsholder som har lyst til at hjælpe mig i. Gang
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Ernst Coaching Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Børge. 

Jeg er begyndt at holde foredrag her i år. Før det lavede jeg bare projekter, hvor jeg kom op at stå på en scene, men hvor jeg ikke tog noget for det. Jeg lavede workshoppen "find din egen klub", hvor Villy på 66 kom og gerne ville igang med at lave en club for andre cykelnørder.

Det lavede jeg to gange. En af gangene kom kun 6 personer. 

Og før det købte jeg selv en meget stor foredragsholder for de penge jeg fik tilbage i skat og hyrede ham til at komme og holde et oplæg for andre iværksætterinteresserede. Det tabte jeg penge på. Det lå lige oven i Vild med dans finalen. Av. Men lærerigt. 

Jeg har brugt tid på at brande mig selv på Linkedin. Når jeg poster en video, der er relevant for min målgruppe, så kommer mine foredrags-kunder den vej. 

Jeg har også brugt lang tid på at skabe mig en niche: introverte der gerne vil ses og høres. Så en niche er super vigtig. At vide hvem vi gerne vil være noget for. 

Jeg sælger primært mine foredrag til virksomheder. Jeg har indtil videre 4 forskellige foredrag på hylden. Det er dem, jeg tilbyder. Et af dem hedder FÅ DET SAGt og handler om at klæde virksomheder på til at løse konflikter med deres kunder og samarbejdpartnere.

 

For at kunne hjælpe dig Børge, er det godt at vide: 

Hvad vil du gerne holde foredrag om?

Hvem er målgruppen?

Hvem skal betale - private eller erhvervskunde?

Du er velkommen til at skrive igen, hvis du tænker, jeg kan hjælpe :)

Gode hilsner

Ditte

Tilmeldt 8. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ditte tak for svar
Jeg vil holde foredrag om at have været stofmisbrug er og kommer ud af det og leve med det plus om at have været stemehøre
Målgruppe er nok de unge mennesker og behandle af de overnævnet ting
Og betaling kommer vel ankommet på hvem der booker én har brug for hjælp til at få sat foredrag i skema og få fat i den rigtige målgruppe håber nogen kan hjælpe da jeg virkelig brænder for at komme ud
Med venlig hilsen Børge
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)