Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger en Partner - Helst Fullstack, men med overvægt på frontend

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en partner som kan indtræde i vores startup, som beskæftiger sig med udvikling af GPS sporingsløsninger.


Vi har allerede udviklet og lanceret vores første produkt Zenztrack, der er en løsning målrettet mod brugere, med behov for en simpel sporingsløsning. Løsningen har kunder på systemet, og har fået en fin start siden lanceringen i starten af oktober 2018.

Til vores næste produkt, som har forhåndsinteresse fra kunder, heriblandt Danmark’s største virksomhed indenfor salg og udlejning af logistik maskiner, ønsker vi at finde en partner med evner indenfor software udvikling. Vores næste produkt bliver en mere avanceret udgave af Zenztrack, og kommer i højere grad til at ligne en flådestyringsløsning.

 

Din profil

Du går rundt med en spirende iværksætter i maven, eller er måske i dag allerede iværksætter i større eller mindre grad. Du er måske/måske ikke uddannet indenfor dit felt. Du skal være villig til at afsætte minimum 25 timer per uge – gerne fuldtid, men vi har også forståelse for, at du måske har brug for at freelance, for at kunne betale regningerne.

Du kan arbejde med .NET og har gerne erfaring med alle eller flere af følgende teknologier:
C#, MVC, Microsoft SQL Server, Azure, MongoDB, REST API, Javascript, HTML, CSS, React.

Du skal gerne have kompetence og interessemæssig overvægt på frontend delen, da vi allerede har kompetencer indenfor backend, embedded systemer og hardwareudvikling.

 

Hvad kan vi tilbyde:

Vi kan tilbyde ejerskab samt eventuelt en mindre løn (maks. 10.000 /måned). Ejerskab vil omfatte fremtidige produkter, samt vores allerede udviklede løsning Zenztrack, som der foruden en masse frivillige timer, er investeret ca. 500.000 DKK i.

 

Om Zenztrack

Zenztrack er startet i august 2017, og lancerede sit første produkt i oktober 2018. Vi har base i Nordjylland ved Aalborg. Vi har valgt at angribe markedet for GPS sporing, da det i dag er præget af ufleksible strukturer, hvor kunder tvinges til at købe dyr hardware, for derefter reelt at være bundet til deres oprindelige leverandør. Vi tilbyder i stedet fleksible abonnementer, hvor vi stiller hardware gratis til rådighed. Kunden kan dermed spare mange penge på opstart og montering ved at anvende vores løsning.

 

Interesseret?

så vil jeg meget gerne høre fra dig. Du kan skrive til mig herinde via PM til min indbakke, eller ved at sende mig en mail - simon@zenziot.dk

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en email. Ring gerne. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)