Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Desperat brug for hjælp

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Er der nogen der kender et sted eller selv kan hjælpe med et kontant lån NU?

Jeg har dummet mig og betaler nu prisen for at lade hjernen stå af. Jeg har lige været på en ferie med mine børn som blev ALT ALT for dyr(en mors dårlige samvittighed som ville gøre en masse ekstra gode ting for sine børn). Så nu står jeg med en gæld på 14.000kr som SKAL betales NU!
Div. lån på nettet er IKKE en mulighed, ligeledes er familie/venner heller ikke da ingen af dem har den slags penge.
Jeg ved godt det er dumt og at jeg skal skære ned på alt hvad jeg kan for at spare og det gør jeg også men det giver mig ikke pengene nu og her.
Jeg fremviser gerne AL nødvendig ID og underskriver GERNE et gældsbrev osv.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Otterup:
Div. lån på nettet er IKKE en mulighed
det kunne jo tyde på de er i RKI, for ellers var det muligt. Jeg tvivler på du får bid her, Amino er ikke som sådan lånesite - men du kan da håbe. Jeg ville tro renten var høj

14.000 kr er ikke en herregård og hvad sker der hvis du ikke betaler? Formentlig ryger det med i samme pulje som anden gæld, man kan jo ikke plukke hårdet af en skaldet. Du skal først og fremmest have styr på din økonomi uanset fine ønsker om at børn skal forkæles lidt. De er ikke forkælede med en nok ret stresset og nervøs mor. Jeg synes derfor du skal tage fat i dem du skylder pengene, og ærligt sige, at du ikke kan betale, og så tage den derfra, helst indgå aftale om at betale, ganske som du har tænkt du vil, hvis nogen her låner dig penge. 
For dem du skylder penge, vil det være bedre med en betalingsaftale, som du så skal overholde, frem for hive dig i retten med det samme, når du formentlig ikke er betalingsdygtig

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.
Du har fuldstændig ret i det mht. med børnene 😑. Det er et overtræk i min bank som kræves indbetalt. Jeg har selv foreslået en afdrags ordning men de siger nej da de ikke vil "låne" mig penge da min økonomi er for spinkel. Som sagt er jeg helt bekendt med at få rettet op på økonomien og få sparet unødvendige poster væk men dette vil stadig ikke give mig pengene nu og her.
Jeg er ikke i RKI.

Jeg ved amino ikke er et låne site men det kunne jo være at der var nogen der kendte en løsning. Mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du ikke er i RKI kan du jo tage forbrugslån  om end det er en rigtig møgløsning som at tisse i bukserne for at holde varmen. Hvis ikke du får et tilbud fra nogen her, så er det banken der må holde for. De kan naturligvis tage penge når der kommer løn ind, men de må mig bekendt ikke bare tømme din konto og efterlade dig med et 0 - der skal være til at leve for (og det er der nogle ret faste princip grænser for) Det må du så lade dem gøre så du får spist det af. Du kan jo sige til banken, at alternativ, hvis ikke de efterlade dig nok til du klarer hverdagen er, at du tager lån uden om på privat lånemarked - eller quicklån, og det kan alle se - ikke er løsningen for dig.

Nå - se om nogen her har lyst til at være udlåner og ellers-  se til at banken lader dig have til de normale grænser for forsørger osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Nov 18
Indlæg ialt: 38
Fra  www.hurtigudbetaling.dk Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor du ikke står i RKI, så er det da muligt for dig at tage et kviklån. Det lyder som en af de få muligheder du har, husk at tjekke de forskellige låne sider, evt www.hurtigudbetaling.dk

Træt af minus på kontoen?! få pengene hurtigt og uden alt for meget bøvl! 

www.hurtigudbetaling.dk

Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
HVis du har lavet et overtræk uden tilladelse, så kan du godt være uheldig at banken vælger at gå til politiet med sagen.
Men når du viser den slags respekt for andres penge, så tvivler jeg meget kraftigt på at du finder et lån nogen som helst steder.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Madsen:
HVis du har lavet et overtræk uden tilladelse, så kan du godt være uheldig at banken vælger at gå til politiet med sagen.
Men når du viser den slags respekt for andres penge, så tvivler jeg meget kraftigt på at du finder et lån nogen som helst steder.

Og hvad skulle politiet så lige gøre ved det? 

Det er et privat anliggende, så det vedrører da slet ikke politiet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fashion-Seller:

Jacob Madsen:
HVis du har lavet et overtræk uden tilladelse, så kan du godt være uheldig at banken vælger at gå til politiet med sagen.
Men når du viser den slags respekt for andres penge, så tvivler jeg meget kraftigt på at du finder et lån nogen som helst steder.



Og hvad skulle politiet så lige gøre ved det? 


Det er et privat anliggende, så det vedrører da slet ikke politiet...



Nej det er ikke korrekt hvad du siger.
Hvis du laver et overtræk på din konto via kreditkort uden tilladelse, så kan banken godt vælge at lave en politianmeldelse hvis det er de mener du godt har været klar over at du ikke var i stand til at betale det tilbage. Det kaldes skyldnersvig hvilket er en overtrædelse af Straffeloven §281. Skyldnersvig har en strafferamme på op til 1 år og 6 måneders fængsel.

I dette tilfælde lyder det til at personen udemærket har været klar over situationen, og det vil derfor være et klassisk eksempel på skyldnersvig. Det er dog helt op til banken om de vælger at bringe politi ind i sagen, eller om de ordner det privat med kunden. Det er en vurderingsag fra deres side. Men han har taget penge som ikke var hans, og han har gjort det uden tilladelse.

Hvis der har ligget en aftale om godkendt overtræk, så er det selfølgelig en helt anden sag, og intet problem.


Tilmeldt 12. Aug 15
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Otterup, 

du må da have nogle aktiver, du kan pantsætte? En bil? Din bolig? Osv? 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)