Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udvidelse af budget med 4 år

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 11
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle dejlige aminoer 

Jeg har lavet et meget avanceret budget, udfra et budgetskema jeg har hentet. Der er dog kun lavet budgettet for år 1,2,3,4 men jeg vil gerne have det udvidet med op til år 8. Der er tale om et system hvor der både er Likviditets, Status og Resultatbudget, som arbejder sammen på tværs af faner. Alle budgetter bliver generet ud fra et forudsætningsark for hvert år. 

Jeg har brug for nogle som kunne tænke sig at hjælpe mig med at udvide det, så jeg kan budgettere lidt længere frem i tiden. Det er ret vigtigt for mig, da jeg skal bruge det overfor en kommende investor

Jeg fremsender gerne budgettet, hvis der er nogle der mener de kan løse opgaven. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har ikke svaret på dit spørgsmål, men for mig er det ikke sandsynligt at en investor overhovedet vil se frem ud over 4 år og til 8 år. Det vil i mine øjne være rent overkill og ikke trække op for projektet. Usikkerheden år 1 er det som investor ser på, og så skimmer denne måske år 2  men længere frem, er så usikkert, at det ikke er det investor normalt baserer sig på
Jeg svarer bare for at sige : Brug ikke for mange kræfter på budget for noget helt nyt ud over 4 år (ud over 1 år faktisk) det har ingen effekt normalt.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)