Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vil en virksomhed kontaktes hvis jeg skal sælge en ydelse.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Training and Rehab Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ønsker at markedsføre mig selv. 

Jeg kan med garanti øge produktionen i en virksomhed, ved at nedsætte stress, angst og andre lidelser gennem et simpelt og effektivt træningsprogram. Altså et konkret værktøj til den enkelte som vil øge livsglæde, energi og overskud efter blot 2-3 ugers træning. Min tid i virksomheden er mellem 4-10 besøg over 3 mdr. og så er virksomheden selvkørende med verdens bedste værktøj. 

Men hvordan vil en virksomhed kontaktes for at de føler det er en seriøs ydelse som de vil inverstere i? Altså taler vi skrift, tlf. eller ? og hvem? taler vi chef eller? Og i hvilken udformning skal henvendelsen være? Altså hvis skrift - hvor lang? og hvis tlf. er det så bedst med et møde og derfor en meget kort samtale eller? 

Skyd og giv mig jeres bud!

Bedste hilsner

Anders  

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så en model for et par dage siden, som jeg selv forestiller mig er en god måde at få kontakt til kunderne... 

Vi din facebook annoncering (Eks.), nævner du et valgt problem eks. "Vil du også gerne have flere kunder"

De klikker så (Aktiv handling fra kundens side af) og kommer ind på en side, hvor du præsenterer dig selv og din erfaring og fortæller hvorfor du er rustet til at klare et eventuelt problem.

Klik på - Jeg vil høre mere

Hav et par spørgsmål klar, samt deres kontaktinfo (Som de skal skrive ind), Og en "De problemer jeg sidder med lige nu er"

På næste side kan de booke en telefon tid, og så kan du se i din kalender hvem der vil ringes op, og hvilke udfordringer de har. På den måde serverer de deres salgsgrundlag til dig, og du ved (Forhåbentlig) præcis hvordan du skal løse det. 

Ydermere falder du ikke i bunden af "irriterende" sælgere, der ringer på trælse tidspunkter og skal fiske sig frem til problemet :)

Jeg ved ikke om det giver mening, men det er effektivt fordi det skaber aktivitet fra kunden, og gør du det godt, fanger du DERES interesse allerede før du er i kontakt med dem :)

Fortsat god dag.

Mvh.

Lucca

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Hvis jeg var dig, så ville jeg melde mig ind i BNI eller andre netværk, hvor du kan præsentere din ydelse for andre erhvervsledere. De kommer langt omkring og anbefaler hinanden på kryds og tværs - og netop folk som dig har faktisk rimeligt gode chancer i et netværk, da dine ydelser kan anvendes af et bredt udsnit af virksomheder og ikke som andre, der sælger smøremidler til industri eller nye køkkener.

Du er velkommen til at besøge BNI Køge. Det er gratis at komme med som gæst og jeg tager dig gerne med, så du kan se, hvad det går ud på. Alternativt kan jeg hjælpe dig med at finde en anden gruppe i DK, som du kan aflægge besøg hos.

Med venlig hilsen

Flemming

Fra Rødovre
Tilmeldt 12. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Fra  Training and Rehab Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming 

Tak for input, som jeg tror du har helt ret i  Jeg har tidligere været i et netværk som jeg vil prøve at kontakte igen. Ellers vil jeg meget gerne vende tilbage til dig. 

Anders

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)