Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sammensat produkt i Magento 1.9 - tilbudspris vises ikke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Jeg skulle meget gerne begynde at oprette sammensatte produkter i min mangeto-shop www.billige-hundebure.dk

Jeg har fundet ud af at de enkelte produkter først skal oprettes som "simple produkter" og at jeg herefter skal oprette et "sammensat produkt" der kombinerer de simple produkter.

Det er lykkedes her: https://www.billige-hundebure.dk/transportbure/transportkasser/k9-dog-guard-hercules-10/ 

MEN - og det er et stort MEN...

Når / hvis jeg sætter hovedproduktet - et hundebur - på tilbud, så vises FØR prisen ikke!

Der er altså INTET der indikerer overfor min kunde at varen er på tilbud Skype-Crying 

Er der nogen der kender en løsning på det?

Det eneste jeg selv kan komme på det er nogle knap så gode løsninger som:

1) Lave en sticker / badge på produktbilledet der viser "TILBUD / SPAR / RABAT" eller andet. Men det fortæller jo ikke kunden nogen om før-prisen.....

2) Jeg kan nævne førprisen som en del af produktets titel - men det er heller ikke en særlig elegant løsning...

ER der nogen Magento-folk herinde der har et forslag til en løsning?

På forhånd tusind tak Big Smile

Hilsen Morten

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten - du må IKKE bumpe indlæg. Har du prøvet på et Magento forum?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

SORRY... det var ikke ondt ment Tongue Tied

Nææ det har jeg ikke.... jeg har prøvet at blive medlem af denne gruppe https://www.facebook.com/groups/magentogeeks/ men er ikke blevet accepteret endnu :(

Kender du evt,. andre fora / grupper jeg kan have gavn af? Så sig endelig til :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)