Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klage over kinesisk producent

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Findes der en instans som man kan klage til i Kina/true med at klage til over for sin producent såfremt der belæg for det?


Mvh Oliver

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

OliverMorgan:

Hej

Findes der en instans som man kan klage til i Kina/true med at klage til over for sin producent såfremt der belæg for det?


Mvh Oliver

kinesiske advokater-  men det bliver en tung og dyr omgang - så du skal være mere end 110% sikker på du har ret og være klart til at rejse til Kina og være med i retten - Dont - penge tabt. HAR du ikke betalt og er du sikker i din sag- så lad være med at betale leverandøren

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad os høre lidt mere om hvad problemet er med producenten, hvor stort et beløb er der tale om?  

Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
klage i kina. Det er lidt som at forvente byttegaranti på hælervare.
Hvis der er tale om et seriøst beløb, så kan og bør du selvfølgelig gøre noget ved det, men er det under 50k ville jeg bare indrømme at fejlen lå hos mig selv, forstået på den måde at du nok kunne have sikret dig bedre mod situationen du er havnet i.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Madsen:
men er det under 50k ville jeg bare indrømme at fejlen lå hos mig selv, forstået på den måde at du nok kunne have sikret dig bedre mod situationen du er havnet i.

sjovt du siger det, for spørger er tidligere blevet advaret mod at handle med kinesere, men den gang var hans svar lidt arrogant.

https://www.amino.dk/forums/t/296869.aspx#1812476

Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Ravn:

Jacob Madsen:
men er det under 50k ville jeg bare indrømme at fejlen lå hos mig selv, forstået på den måde at du nok kunne have sikret dig bedre mod situationen du er havnet i.



sjovt du siger det, for spørger er tidligere blevet advaret mod at handle med kinesere, men den gang var hans svar lidt arrogant.


https://www.amino.dk/forums/t/296869.aspx#1812476



Lærepenge kan være dyre.
Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John


Tak for svar. Jeg mangler selvfølgelig at uddybe lidt. Det er ikke en stor sag og det drejer sig heller ikke om så mange penge. Det var også penge jeg var klar på at miste, men det er mere princippet i det. Men mine principper er ikke det værd som du beskriver :)


mvh Oliver

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Tak for svar. Det er et mindre beløb som ikke er værd at kontakte advokat for, helt sikkert ikke. Jeg tror det er en typisk sag hvor kineserne lover og så kvaliteten ikke er god nok. Men jeg er blevet det klogere så. Jeg var heldigvis forsigtig.


Mvh Oliver

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob


Tak for svar. Ja du har helt ret. 

Mvh Oliver

Tilmeldt 4. Apr 18
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn


Du skal for eftertiden lade være med at besvare mine indlæg. Du bidrager ikke med noget godt og hvis du skal der altid lige føjes en bedreviden og arrogant holdning med. Hvis du kan forstå det jeg skriver til dig her, så må jeg jo kontakte admin. Håber du forstå en simpel hentydning.



Side 1 ud af 2 (12 indlæg)