Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mit næste skridt?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære iværksættere,

Jeg har startet min egen virksomhed mentalrobust, hvor jeg både tilbyder samtaler i form af coaching, terapi eller familiesamtaler, og længere læringsforløb enten indenfor stress, high performer eller forebyggelse.
Jeg er uddannet læge, Master i Positiv Psykologi, coach, kognitiv adfærdsterapeut, løsningsfokuseret korttidsterapeut og har grunduddannelse i mindfulness samt den motiverende samtale.

Jeg har en Facebook side, Instagram side og min hjemmeside, hvor jeg jævnligt uploader contet, men finder det svært at få skub i, og ordentligt gang i, min virksomhed. Jeg har svært ved at nå ud til folk og gøre min virksomhed bemærket. Derfor vil jeg gerne høre Jer, om i har nogle fifs til hvad mit næste skridt kunne være?

De bedste hilsner,

Annette Eberhardt

https://www.mentalrobust.dk/
Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette.

Det lyder jo som om du er godt på vej. Godt arbejde!

Har du lavet andre tiltag end at oprette hjemmeside, facebook, instagram etc? Jeg tænker eks om du har lavet annoncering i form af: 

- Annoncering på facebook?
- Linkedin annoncering?
- AdWords?
- SEO arbejde?

Mvh Mads


Tilmeldt 13. Nov 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg har både FB og Instagram og har kørt få annoncer på FB. På LinkedIn har jeg en virksomhedsside, men har ikke derfra lavet nogen promovering.

Jeg er ved at se på SEO og Addwords.

Mht at fremhæve min uddannelse og baggrund, som der blev nævnt i et andet indlæg, har du et bud på hvordan jeg kan gøre det bedre?

Hilsen Annette

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)