Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indspark fra Jer Amino'er

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

Min partner og Jeg har brug for lidt indspark vedr. en idé vi snart er ved at være klar til at søsætte

Det går grundlæggende ud på, at vi vil sælge færdige feriepakker til en weekend for 2-4 personer og en uge for 2-4 personer. Pakkerne vil indeholde diverse til personlig hygiejne i passende størrelser, så man undgår at skulle slæbe shampoo, balsam osv. i store størrelser med hjemmefra.

Derudover vil vi sælge alt i rejsestørrelser, af hvad man kan få brug for på sin rejse, lige fra produkter til personlig hygiejne, sy kit, første hjælps kit osv. Osv.

Vi vil gerne høre Jeres indspark om ideen og om I har kommentarer og/eller positive tiltag, vi kan gøre for lettere at få udbredt kendskabet til vores forretning. Ud over det gængse som Facebook side og dertil annoncering, og samme på LinkedIn og Instagram.

Og gerne hvad I helt generelt synes om vores idé.

På forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg oplever at de fleste (selv små) hoteller dækker behov for shampoo, balsam, lotion (de bedre i rigtigt gode kvaliteter, ofte økologisk) samt mange også, sykit, skohorn, hårtørrer, strygejern  og de bedre buksepresse mm

jeg tror det er et vanskeligt koncept faktisk.

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Karsten

Jeg tænker at de fleste hoteller dækker disse behov selv.

Mange har derudover personlige præferencer for hvilket produkter de foretrækker at bruge, og i dét tilfælde, vil hverken jeres produkt eller hotellernes kunne tilfredsstille.

Jeg finder personligt ikke noget behov for en sådan service, og ej heller kunne jeg forestille mig at mine venner eller familie gør.

Disclaimer: Dette indspark er ikke for blot at se sort på ideen, selvom det desværre godt kan lyde sådan. 

Med venlig hilsen John

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Allerød
Tilmeldt 8. Jul 08
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Tak for dit svar og dit indspark.

Det er værdsat.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ideen er fin og her grunden. Når jeg rejser, om det er forretnings eller privat, så tager jeg flyet og jeg gør alt hvad jeg kan for at undgå at checke bagage ind, så det bliver en taske i hånden hver gang, selv med bærbare og kamera udstyr med.

Fordi pladsen er begrænset (og vægten), så er det ikke altid helt nemt at få plads til alt og de hoteller og overnatnings steder jeg benytter, har ikke almindelige ting som sæbe, tandpasta og tandbørste osv. ikke engang som en købe mulighed.

Så jeg tager det ikke med og køber når jeg kommer frem i nærmeste forretning og ser om jeg kan få plads til det på turen hjem. 

MEN hvordan man får en forretning ud af det ved jeg ikke, for hvis jeg skulle bruge et kit af diverse småting, hvor jeg selv skal kunne vælge hvad der skal være i, så skulle den være på hotellet når jeg kom frem, for ellers kunne jeg bare hente det i forretnigerne. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)