Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside, gode råd til flere køb?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej, jeg har denne hjemmeside: https://bestforpets.dk/

Hvor jeg sælger dyreartikler som godbidder, legetøj, skåle, senge, huler, liner, seler og meget mere.

Umiddelbart synes jeg selv at siden er brugervenlig, jeg har mange produkter at vælge imellem, siden er hurtig ifølge tests.
Og har også mellem 40-80 besøgende om dagen.
Fragt er sat ned til 29kr uanset mængde og gratis ved køb over 399kr, samt jeg har et gratis produkt man kan vælge hvis man køber for mere end 199kr + fragt.

I øjeblikket kører jeg facebook annonce, google shopping annoncering.
Samt en aktiv facebook og instagram side.

Der er dog ikke mange af de besøgende der ender med at købe noget i sidste ende. Har i nogen ideer om hvorfor?

Tak på forhånd.

Sandra

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 13
Indlæg ialt: 100
Fra  DigitalAalborg.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er rigtig fin, men loader lidt langsomt hos mig? Andre sider gør det ikke, så måske der skal ryddes lidt op i noget kode :-).

Din forside er meget hvid når man lige kommer ind på siden og kunne måske ordnes med en baggrund på dit header billede med hundene med julehatte.

I produktoversigten

"Tilføj til kurv knap" kunne også gøres lidt mere synlig end når man holder musen på den, du kunne måske lave en kant i den blå farve som kommer når man holder musen over knappen?

Ellers er den meget flot og meget steril, men jeg gætter på det er meningen. God vind med projektet.

Hjemmeside & SEO :: DigitalAalborg.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Som #1 nævner, loader siden langsomt. Det store billede med hunden og katten vejer 4.9MB. Sigt efter at billederne maksimalt vejer 200-300kb med sådan et stort et - min personlige hovedregel er 115 kb på alle billeder - ellers smadrer du sidens hastighed.

De vælger nok at handle et andet sted pga. netop hastigheden. 

Trafikken kan du øge ved at søgemaskineoptimere din hjemmeside - det er i hvert fald noget, den mangler på nuværende tidspunkt :) 

Hvis du arbejder helt selv, ville jeg nok fjerne fokus fra at lave helt almindelige opslag på facebook og instagram, for at bruge alt din tid på at søgemaskineoptimere siden - når først det er gjort, kan du begynde at poste på de forskellige platforme igen (jeg brugte selv for meget tid på FB og IG tilbage i 2014, hvor jeg skulle have optimeret hjemmesiden i stedet for). 

Head of SEO & Press hos Kids-world.dk. Har aldrig solgt så meget børnetøj som nu. 

Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg syntes ikke i har ramt helt plet med hverken logo eller slogan. Tror begge kan forbedres meget.

Med hensyn til netbutikken ville jeg gerne kunne klikke på produkt fotos for at komme til produkt.

Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Ud over det, så er det en fin side, og syntes i er godt på vej :-)
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Må vi få at vide hvor mange besøgende du har og hvad konverteringsraten er? - På den måde kan vi vurderer om det er "normalt" eller ej.

Har du prøvet at lave A/B splittest på fx CTA knapper og fonts, ellers er det måske et godt sted at starte :)

Med venlig hilsen
John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er blevet lavet ændringer på siden i går, det skulle meget gerne køre hurtigere nu.

Havde lagt nogen billeder ind i går der blev for store, de er gjort mindre nu. Har ikke selv lavet hjemmesiden så aner ikke selv noget med koder, og ham der har lavet hjemmesiden for mig siger der ikke kan gøres mere ved hastigheden, og vi har en server der skulle være meget hurtig.

Det med at gøre tilføj til knap kurven vil jeg lige notere ned. Har lige fået en pop up ind også som kommer frem når man tilføjer noget til kurven.

Okay var bange for om det blev for forvirrende med for mange farver, men kan godt være du har ret i at det måske ser kedeligt ud.

Tak for feedback! :)

Sandra
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Billederne er gjort mindre igen, de blev lagt ind i går morges, de er nu ændre og fylder omk 30-50kb.

Inde på div hastighedstest rundt omkring scorer jeg umiddelbart normalt.

Okay ja kan godt se hvad du mener med at bruge tid på søgemaskineoptimering, har lige selv set en SEO video igennem så vil gå i gang med at få ændret i søgeord, og beskrivelse af produkter.

Har faktisk haft betalt en i 3 mdr for at sidde med SEO for mig, men der er efter min mening ikke sket mere end der plejer. Derfor jeg selv vil arbejde på det nu, da jeg tænker jeg er den der har mest interesse i at få flere køb.

Det er også en anden der har oprettet siden for mig, så er ikke selv skarp på at ændre i alt muligt.

Tak for dit feedback :) !
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Logo er blot det lille op i toppen, faktisk har jeg slet ikke noget slogan, (endnu) Jeg tager det til mig. Er faktisk ikke noget jeg har lagt meget energi i hvis jeg skal være ærlig.

Har du nogen ideer til nogen der laver gode logoer uden at tage flere tusind kroner for det?

Vil også notere det med at klikke på billedet for at komme til produktet. :)
Tilmeldt 20. Nov 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
John Bakken:

Må vi få at vide hvor mange besøgende du har og hvad konverteringsraten er? - På den måde kan vi vurderer om det er "normalt" eller ej.


Har du prøvet at lave A/B splittest på fx CTA knapper og fonts, ellers er det måske et godt sted at starte :)



Med venlig hilsen
John Bakken




I den her måned har jeg kun haft 3 bestillinger, i sidste måned havde jeg 7 bestillinger, de sidste 2 dage har jeg haft omkring 80 besøgende pr dag, ellers ligger jeg på omkring 40 besøgende om dagen.
Konverteringsraten når jeg kigger på google analytic er 0,49% i den her måned, i sidste måned var det 0,61%.
De fleste besøge kommer fra facebook
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)