Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masser af besøgende ingen salg

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kan ikke forstå at jeg ikke sælger, jeg har ca. 2800 kr. besøgenden i ugen, men salget er ikke imponerende.

Er der nogen som kan have et bud på dette, hvorfor køber de ikke.?

Salget har tidligere været godt.

Jeg forstår det ikke.

Håber i har nogle bud på dette.

Shoppen hedder interiorbutikken.dk

Hilsen Thomas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Det lyder ikke helt dårligt med 2800 besøgende i ugen. 

Men personligt, så synes jeg at din hjemmeside mangler at få arbejdet med detaljerne. F.eks. er teksten i menuen ikke aligned med det grå, og pilen står underligt.

Derudover så mangler du at få arbejdet lidt med farver, og sammensætning - også i forhold til din målgruppe. Din side ser alt for "hjemmelavet" ud (beklager udtrykket). Du er jo i konkurrence med virksomheder som virkelig formår at skabe en rummelig, og hyggelig stemning på deres hjemmesider, som afspejler deres flotte produkter med et godt design. 

Tag eks. dem her - Nogle af de første som dukker op på Google under Interiør (ud fra min lokation):

https://www.sinnerup.dk/

https://www.interiorshop.dk/shop/frontpage.html

https://www.luxoliving.dk/

Her kan man altså se at der er gjort meget ud af siderne. 

Til sidst, så ser yderligere information lidt tomt ud - Her forventer jeg som kunde også lidt mere. Jeg vil vide 100% hvad jeg bruger 3.000 kr. på over nettet

Håber at du kunne bruge noget af det. Skal du have hjælp med din hjemmeside, eller design - så skriv endelig til mig. 

God aften. 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 207
Fra  IB.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ja det gjorde jo lidt ondt at høre, men jeg kan godt se hvad du siger. 

Jeg vil lave nyt design i løbet af ugen.

Sætte pris på feedback.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Og noget info om hvorfor man lige skal vælge dig/din shop

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, beklager. Men det er bare min ærlige mening. 

Smid gerne link igen i tråden til din hjemmeside når du har designet færdigt. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg har været involveret i et projekt lignende med en legetøjsbutik. De fik masser af besøgende og faktisk røg der også noget i kurven, men alt for lidt salg.

Vi satte os ned og analyserede på deres hjemmeside, installerede hotjar og fulgte kundernes færden i en lille måneds tid. Fandt ud af hvor fejlene var, fik dem rettet til... og fik lavet en del ændringer. Det endte med at på ret kort tid øgede vi kundens salg med næsten 10% på et par måneder.

Tilmeldt 6. Nov 17
Indlæg ialt: 167
Fra  Formula X Agency Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig også på din hastighed. Den kan godt have en negativ indflydelse på konverteringsraten - og husk at hav SEO for øje ved et redesign, så du ikke mister for mange besøgende.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 18
Indlæg ialt: 24
Fra  IMPACT Extend Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fedt at du får så meget trafik. Det er som regel udfordringen for de fleste. Nu har du et produkt, som man normalt ikke bare går ind og køber. Der kan være rigtigt mange touchpoints, når man overvejer et rustikt spisebord.
Hvis jeg var dig, så ville jeg optegne en typisk kunderejse pg forstå, hvor du kan interagere på den rejse. Hvad har din persona brug for at vide på vej mod dit produkt, hvilke kanaler bruger de og hvilket format skal indhold være i?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)