Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er konen din chef?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

hehe.. hmm... Det jo op til folk selv hvordan de vil klare deres økonomi...

Men hvis en mand la konen styre økonomien, så fint nok, det jo hans valg... Så får hun lidt flere Luis Vuitton tasker ;-)
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette kan være startskuddet til en god debat omkring økonomi i parforholdet!

 
Der er vist meget forskel på hvordan folk deler (eller ikke deler) deres økonomi rundt om i landet...
 
Jeg er nok mest til at hver mand m/k tjener sine egne penge og deles om udgifterne. Hvad man så har tilbage, bliver i egen kasse...
 
Men hvordan gør I med økonomien? fælles, lidt fælles, hver for sin osv osv
 
Brian
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/7/2006 2:34:33 PM Forfatter: Briian

Dette kan være startskuddet til en god debat omkring økonomi i parforholdet!

Der er vist meget forskel på hvordan folk deler (eller ikke deler) deres økonomi rundt om i landet...
Jeg er nok mest til at hver mand m/k tjener sine egne penge og deles om udgifterne. Hvad man så har tilbage, bliver i egen kasse...
Men hvordan gør I med økonomien? fælles, lidt fælles, hver for sin osv osv
Brian

Kommer det ikke an på hvor meget man hver især tjener??
Altså, hvis jeg havde en kæreste nu, som jeg boede sammen med og vi begge tjente nogenlunde det samme ville jeg ikke have fælles økonomi.. Jeg tjener mine egne penge, så jeg skal skam nok selv råde over dem...
MEN, hvis jeg nu tjente 150.000 om måneden og min kæreste 20.000 så ville jeg da ikk selv leve i luksus og la ham kæmpe med sin økonomi.. Så ville det være fælles økonomi...
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, selvfølgelig kommer det an på hvor mange man hver især tjener!

 
Jeg mener så bare at man skal vælge en levestandard, som begge parter har råd til. Så man bliver afhængige af hinanden pga kærlighed og ikke på grund økonomien.
Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

yeps.. Men jeg ville nu ikke ha det mindste imod a dele millionerne med min kæreste hvis det var;-)

Men jeg forstår dig skam godt... Og ja, det eneste som skal binde mig til en fyr er kærlighed... Tror da mange blir sammen pga økonomi, børn osv osv osv...
 
Så den anden vej rundt ville jeg heller ikke selv gøre mig økonomisk afhængig af en fyr.. Ska da sikre sin egen mås...
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)