Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

60 dages regnskab - skattefri km godtgørelse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg sidder som bogholder i et vikarbureau, og vi har omkring 100 vikarer. Disse vikarer for skattefri km godtgørelse for km fra hjemmet til den arbejdsplads de skal ud til. Men så er der jo denne her 60 dages regel, og jeg har til dato ikke fundet en nem måde at holde styr på dette.
Udfordringen er, at de arbejder mange forskellige steder, men kan sagtens komme op over de 60 i løbet af en 12 måneders periode. Derfor skal jeg på en måde kunne registrere hvem de er ude ved, hvor mange dage, sammentælling af dage, men også registrering af de 60 dages arbejde andet sted som kan afbryde de 60 dage.
Jeg har ikke mulighed for at bede mine vikarer om at installere en gps i bilen, så det skal gøres med manuel indtastning. Jeg tænker selv noget Excel, men har ikke lige fundet formlen der kan hjælpe mig med at holde styr på det jeg skal.

Nogen der kender et Excel ark til formålet, eller andre programmer eller lignende der tilbyder manuel indtastning. Dem jeg kan finde når jeg Googler, er alle elektroniske og kræver GPS.

Mvh Janet
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Vikarerne skal indberette hvor de har kørt hvornår for at få skattefri kørselsgodtgørelse.
Som en del af det skal I få dem til at indberette start og slutsted for turen.
Så kan I holde styr på de 60 dage.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kan hjælpe med et regneark til formålet.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Vil du sende mig en mail hvor du fortæller lidt mere >Mvh Janet
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Ja det ved jeg de skal, men når man har 100 vikarer at holde styr på, og jeg kun har km og arbejdssted på arbejdssedler, så skal jeg have et eller andet der kan hjælpe med at holde styr på det. De arbejder jo rigtig mange forskellige steder, og det kræver lidt at holde styr på det.

Mvh Janet
Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lave et databaseprogram til dig, der kan holde styr på de nævnte ting.

Det vil kræve noget indtastning inden brug, og naturligvis vedligeholdelse hvis jeres vikarer eller arbejdspladser får ny adresse.

60 dages reglen gælder den kun første år, eller kan vikaren kan bruge den hvert år?

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg tror jeg har fundet en løsning. Det ser jeg lige om det virker.
Men tak for svar alle sammen.

Mvh Janet
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)