Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fleksjob ansættelse tilbydes. Erfaringer med fleksjobbere iøvrigt? Det er vel iøvrigt perfekt for nyopstartede iværksættere?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nordvest, København
Tilmeldt 9. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler du en kompetent og erfaren medarbejder, der kan arbejde mindre timer end deltid, og som vil kunne lægge det samme engagement som et bankende iværksætter-hjerte?

Handlekraftig handelsassistent/salgskoordinator med stærk baggrund, tilbyder brede kommunikative, administrative og kreative kompetencer i et fleksjob på 6-12 timer ugentligt - med mulighed for at øge tiden.

Følgende, er nogle af de stærkeste kompetencer jeg vil kunne tilbyde i et fleksjob:

Koordinering/planlægning – organisering af arbejde - konsulentarbejde - salgssupport - administration - kontaktperson - account management - projektarbejde - service - salg - klagebehandling - fakturering - kreditering - indkøb - marketingsopgaver - receptionistarbejde - eventarbejde - dekoratørarbejde - udvikling og optimering af arbejdsprocesser – undervisning.

Se evt. uddybelse i mit CV, som er vedhæftet dette opslag.

Det er vigtigt at pointere, at jeg forstår, at alle opgaver i en virksomhed er vigtige, især inden for iværksætteri, og derfor vil kunne bidrage med alle opgaver muligt, store som små. Jeg formår i øvrigt at gå til alle nye udfordringer, kendte som ukendte, med ydmyghed, åbent sind og gåpåmod.

Jeg drømmer selv om at blive iværksætter en dag. Alle mine ideer forbliver dog, og bliver stadig skrevet ned (nogen er desværre blevet taget med tiden, sådan er det), indtil jeg om nogle år forhåbentligt vil være på et større antal timer arbejdsmæssigt, der vil kunne realisere hovedansvaret for en virksomhed. Indtil da kan jeg ikke forestille mig noget bedre end at kunne bidrage med min iværksætter personlighed hos en anden engageret nyopstartet virksomhed, og jeg vil så også på den måde være beskæftiget indenfor samme felt, og måske endda kunne samle noget inspiration til realisering af egne ideer en dag.

Er ovenstående interessant for din virksomhed, så kontakt mig i en privat besked, eller via kontaktoplysningerne i mit CV.

Da jeg lige er blevet godkendt til fleksjob, vil jeg have mulighed for at kunne starte med det samme.

Med venlig hilsen Maria Lehrmann

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Tillykke med at du er godkendt og forhåbentligt snart er i fuld sving igen.

Det er faktisk ikke så lige til at hjælpe iværksættere med fleksjobs, da deres iværksætteri meget ofte er koncentreret på en enkelt person og deres viden etc. Jeg forstår udmærket godt, at du tænker, det må være genialt med et par ekstra hænder, men det skal også give mening.

Jeg har selv åbnet butik og vil gerne ansætte en fleksjobber, men på nuværende tidspunkt har jeg god omsætning/indtjening, men også bare rigelig tid i overskud. Derfor kan jeg ikke tilbyde meningsfyldt arbejde til en fleksjobber. Den person ville bare give mig endnu mere ekstra tid - som så kunne omsættes til fritid :)

Planen er dog, at efter nytår skulle jeg gerne blive mere udkørende og i det tilfælde vil en fleksjobber være fint. 

Jeg kan ikke se kontaktoplysninger på dig nogen steder. Det må du skrive ind i din profil.

Held og lykke med det!

Flemming

Fra Nordvest, København
Tilmeldt 9. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Tak skal du have, og du kan tro jeg glæder mig til at komme på arbejdsmarkedet igen.

Det er rigtigt at mange iværkættere mangler et specielt sæt hænder for at det giver mening med en ansættelse. Hvis det findes i netop et fleksjob, er det så perfekt, at medarbejderen også kan leve af det, selvom de ønskede timer ligger på under deltid. Derfor er det netop ideelt for mange iværksættere med en fleksjobber.

Hvor er det godt at høre, at du gerne vil ansætte en fleksjobber, hvis du skulle få brug for det. Det er især altid dejligt at høre om når at en iværksætter har succes, og du endda med tid tilovers, det er sjældent;) Fritid må da alligevel også være meget godt, så man husker at få levet, samtidig med at man ikke føler at man arbejder en dag i sit liv (hvilket er min forventning til iværksætterlivet når det bliver min tur) 

Mht. kontaktoplysninger til mit indlæg, så har jeg opdateret disse nu. Dog var det meningen at disse skulle findes i mit cv som skulle have været vedhæftet. Der må være gået noget galt, så jeg forsøger lige at vedhæfte det i denne her tråd, da man ikke kan gå tilbage og redigere i et indlæg. 

Held og lykke med din butik Flemming, og tak for godt, uddybende og støttende svar:)

Mvh. Maria

1440.KOMPETENCE CV - MARIA LEHRMANN.pdf

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)