Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skade sag og slagsmål mellem en kunde.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Nov 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har brug for jeres hjælp

Hej, jeg ejer en Pizzaria i Holbæk, sagen er at der er en kunde der har været hos os og købt en pizza, kunden tager så pizzaen med hjem, så kommer hun tilbage, og påstår at der har været en sten i pizzaen, og at hendes tand er knækket, hun påstår så at hun har vist os stenen. Næste dag har hun så været over til en tandlæge, og har fået lavet sin tand for 7000kr, der efter får vi en besked fra forsikring, forsikringen skriver så at,"hun har lavet sine tænder, og dem skal i betale for", men vi skriver så til forsikring at vi ikke har noget med det at gøre, da vi ikke har noget med sten at gøre og vi har også snakket med vore kød leverandør, de siger at de ikke har noget med sten og knogler i kød. Men idag kommer kunden så, og truer os, om st hun vil sige til de andre kunder at de ikke skal købe fra os mere, og at hun vil lukke vores butik, så den går i konkurs. Og vi har vidner om at hun har sagt sådan noget.

Hvad skal man gøre i sådan en sag? :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sandheden er jo, at der kan være sten - også i mel og andet - og spørgsmålet er nok mere, om kunden kan sandsynliggøre, at den var i pizzaen. Spiste kunden sammen med andre, som oplevede, at kunden fik en tandskade ved at bide i den, og kunne fremtage stenen, ja så står I til at tabe en sag mod kundens forsikring.

Jeg har selv uden problem faktisk fået dækket tandskade fra en af vore store rugbrødsfabriker, der erkendt det jo kunne ske, og hvor jeg også havde en ikke ret stor sten- som dog tog en flis af min tand.

Mange større producenter er sikkert forsikret mod den slags, og det er I jo nok ikke, så rigtig ærgerlig sag. Der er næppe fare for, at kunden kan få jeres kunder væk ved fjollede trusler, snarere at kunden går til egen forsikring, så så tager sagen - ud fra stenen -evt vidne - og tandlægens udsagn om det virker som skade fra sten

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Vorbasse
Tilmeldt 7. Nov 17
Indlæg ialt: 2
Fra  Marketive Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Såfremt den pågældende kunde begynder at skade din virksomhed med dårlig omtale, og får succes med det - så kan det være en god ide hurtigt at få noget positivt afsted til dine kunder i Holbæk. Hvis du var kunde hos mig, så vil jeg nok foreslå dig at få lavet et positivt modtræk med en god, informativ, positiv og håndholdt video, med en glad vært - brug den på Facebook

WIKI PIZZA Holbæk: en dokumentar om fremstilling af favorit pizzaen
- Hvor og hvordan i henter ingredienser på jeres lager
- Hvor og hvordan i laver pizza-dej
- hvilke (og hvor meget forskelligt) tilbehør der findes i jeres sortiment (evt. hvordan)
- hvordan man "triller" den perfekte bund
- hvor lang tid skal en pizza bage og på hvor mange grader
- hvilken pizza sælger egentlig bedst i Holbæk (seerne kan gætte med og vinde en god præmie)
- værtens favorit
- nye pizzaer på vej

Og så kan man måske slutte "hvad der skal til for at få sten i pizza'en. Hvor kan man finde sten i nabolaget og hvordan kan de så rent fysisk komme ind og op i pizzaen, helt uden at dem med fingerne i dejen bemærker det.

Jeg ville også få alle mine leverandøre til, skriftlig eller telefonisk forklare at fortælle hvad de, i deres virksomhed gør for at der ikke er sten i deres produkter, og selvfølgelig bruge det i videoen.

Med afsæt i hendes aggression skaber du noget positivt ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)