Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Servicevirksom der skal vækste i 2019

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Fra  Hvepsekongen Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer

Jeg er ved og opstarte min nye virksomhed der pt køre som hobby, men skal have rigtig gang i det fra 2019. Jeg fjerner hvepsebo og myrebo og det skal jeg have ud til folket. Jeg har indtil nu kørt lidt facebook annoncer, men synes ikke det giver mig noget... mit problem er lidt hvordan jeg udnytter tiden bedst muligt så jeg er klar til den nye sæson og folk kender til mig. Jeg har ligeledes lavet hjemmeside.

Egen tanke er og omdele flyers i mit eget område, men giver det rent faktisk noget? Tænker folk er træt af reklamer ?

Håber i kan guide mig i rigtige retning
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej konge,

Det er fint at du gerne vil i gang og vækste, men du kan ikke skabe behov, som folk ikke har.

Der er INGEN, der noterer sig at de har set en Facebook annonce i 2018, for det tilfælde at de muligvis får et problem med hveps i 19 eller 20.

Du skal altså ikke ud og skabe dig et navn og et brand (forud for sæsonen - men først når den starter), men du skal sørge for, at du dukker op øverst på listen, når Google søger efter hvepsebekæmpere i dit område. Så det vigtigste er, at du får en virkelig god søgemaskineoptimeret hjemmeside - og så er du nok ikke fri for at skulle betale for adwords heller.

Derudover skal du i sæsonen sørge for Facebook annoncering, målrettet det område, som du kører ud i. Det skal nok gøres på en måde, så folk i sæsonen i det mindste husker at have set dig. Lav nogle videoer med godt indhold og tekstning. Prøv at få noget humor ind i det også og få folk til at like din side. Du kan måske lave en daglig opdatering hvor du har nogle klip med fra dagen og hvor mange hveps, du har bekæmpet. Læg tallene sammen, så begynder folk at se dig som en kapacitet.

Glem flyers - den overlever ikke et døgn, hvis folk ikke har aktuelle problemer.

Forbered dig på at skulle bruge mindst 5-6000 om måneden på reklamer. Det er mange penge, men hvis du ikke gør, så har du ingen kunder og heller ikke indtjening. Bare sørg for at pengene er brugt rigtigt.

Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Fra  Hvepsekongen Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Flemming.

Tak for god feedback..

Skønt og få tanker udefra når man selv køre af et spor, tænker faktisk du rammer sømmet ret godt.

Fokus må være og få lavet en god omgang SEO her over vinteren og få lavet gode kampagner på google.

I forhold til flyers kan jeg godt se logikken i de bare smider den ud hvis ikke de har et problem her og nu og netop først søger på google når problemet kommer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)