Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Fra  Hvepsekongen Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer

Jeg søger lidt hjælp til forbedringer på min side.

Især min tekst er jeg meget lost på og skal have det lavet om, men hvordan ser i den?

http://hvepsekongen.dk

Min sæson starter først til foråret så har god tid til flere ændringer
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det var mig ville jeg lave nogle ændringer i opsætningen.

I menuen vil jeg sætte forside som det første element og kontakt som det sidste.

Jeg vil bruge farverne fra logoet i elementerne på siden.

Jeg ville lave lidt mere tekst om hvad man tilbyder på forsiden.

 

Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Få opsat HTTPS beskyttelse på hjemmesiden. Det er en lille ting, men det kan hjælpe dig med at få hjemmesiden til at se mere troværdig ud. Desuden kan det være med til at give dig et lille boost i søgeresultaterne på Google. Ellers synes faktisk at det er en ganske udemærket hjemmeside :-)

Seneste projekt: KviklånOversigt.dk

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Fra  Hvepsekongen Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak det vil jeg prøve og ændre.. jeg skal nok lige have undersøgt lidt på hvordan jeg ændre rækkefølgen på menu
Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Fra  Hvepsekongen Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Https hvad gør det og hvordan gør jeg det?
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have fat i din webhosting udbyder mange steder er det gratis.

Spørg dem :)

Når du har fået det hele på plads kan du se om der er andre forbedringer du bør kigge på ved at køre den her:

https://analyzeme.dk/seo-vaerktoej

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Dec 17
Indlæg ialt: 34
Fra  LuBlu Media Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også taget et kig på siden, og har følgende forslag:

Logoet kunne jeg godt tænke mig var lidt større, for det træder ikke så tydeligt frem med den farve det har.

Der er lidt nutids-r fejl hist og her. F.eks. "køre" i stedet for "kører".

Rækkefølgen på menupunkterne foreslår jeg laves således: Forside - Fjernelse af hvepse - Fjernelse af myrebo - Mulvarpebekæmpelse - Kontakt os. Se det som en historie der fortælles. Forsiden er en præsentation af jer, så kigger vi nærmere på hvad det er I tilbyder og til sidst hvordan man kommer i kontakt med jer.

Under de forskellige ting I tilbyder, står der at I anvender naturlige produkter og ingen kemikalier og gift. Det synes jeg bør fremhæves meget mere, for det ser jeg som en meget positiv ting og noget der for mig ville afgøre om jeg valgte jer eller nogle andre.

Forsidebilledet er rigtig godt men der bør også være et lignende, der handler om de andre to ting I tilbyder - myrer og muldvarper.

Håber du kunne bruge noget af det, og held og lykke med det hele :-)

Freelance digital designer - tryk - web - illustration - billedbehandling

http://lublu.dk

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i ændring af menurækkefølge. 

Jeg ville nedtone/udelade ingen moms/hobby, hvorfor få det til at lyde mindre professionelt?

Billedet siddende på motorhjelmen af bilen synes jeg heller ikke udstråler professionalisme, jeg ville få taget noget andet....

Derudover mht. prissætning. Vil du virkelig køre over hele Jylland for 799,- alt inkl? Det giver jo ingen mening at køre til eksempelvis Sydvestjylland fra Hobro for 799,- hvis det er inklusiv 3-400km og eks. 4 timer transporttid? (ikke engang hvis du samler flere kunder på samme tur)

1 km koster minimum et par kr når du indregner brændstof, afskrivning etc. Så enten bør du afgrænse dit område eller også kan du opkræve for kørsel (statens takst?). Måske gratis kørsel indenfor eks. 25km radius eller lignende.... (ubegrænset kørsel gratis er med til at skabe et usundt prisniveau, både for dig og andre)  

Derudover er der lidt stavefejl: Vi køre(R) i hele Jylland  Kontakt os allerede i--dag.....

Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Fra  Hvepsekongen Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres feedback.

Der er helt sikkert flere ting og arbejde med, jeg prøver og hive fat i en tekstforfatter så teksten bare spiller.

I forhold til billedet på bilen, kunne det måske byttes ud med jeg står i min hvepsedragt med stort hvepsebo i hånden ?.

Jeg skal lige have fundet ud af hvordan jeg ændre rækkefølgen på min menu så det også spiller :)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)