Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inspiration til BtB Website.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ved at starte firma i Schweiz omhandlende salg af ASP/ERP software til mindre og mellemstore firmaer. Vi söger inspiration til en hjemmside der skal väre meget brugervenlig/simpel. Er der nogen der kan give input til dette, evt. henvisning til prisvindere/designere? Designet skal henvende sig til Tysk, Fransk og Engelsktalende. Den ene part til aldersgruppen 25-45 aar der er moderne og aabne(Sälgere/ivärksättere), og den anden part til aldersgruppen 30-55 aar der er konservative og reserverede (finans/revisor).


Paa forhaand tak for input.

 

Med venlig hilsen

 

Alf Sunde  
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alf

 

Min tidligere kollega Peter Leif Hansen er just blevet selvstændig med virksomheden "monodesign". Han har tidligere bl.a. været øverst ansvarlig for portalnetværket Lycos Europe''s pan-europæiske redesign. Han er enormt kvalificeret og besidder et ægte flair.

 

Websitet www.monodesign.com er endnu ikke operationelt, men du kan se hans personlige side på http://www.mydesignlab.com/ og kontakte ham via:

 


monodesign a|s
lautrupvang 4b
dk-2750 ballerup
denmark

 

phone: +45 - 44 85 68 00
fax:     +45 - 44 85 68 10
mobil:  +45 - 20 81 11 50

 

Dbh.

 

Rasmus G. Kristensen
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alf


Vi har lavet et meget spændende produkt i kunne overveje at tage med.
Kig her:


 

Det er et hosted mail program, der organiserer og effektiviserer mailbesvarelse.
Har man f.eks. 5 supportere der svarer e-mail, kan man typisk skære antallet ned til 2-3.

Giv mig en e-mail på martin@thorborg.dk hvis det kunne være interessant.

 

Dbh martin
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alf 






Det lyder som en opgave jeg vil kunne hjælpe dig med. Du er velkommen til at kontakt mig, så vi kan tag en snak om dine ideer og visioner. Jeg har i gennem mange år arbejdet på europæisk plan, så mon ikke vi kan finde på noget som falder i din målgruppes smag.




Jeg kan se Rasmus har listet min kontakt informationer, tak til Rasmus. 



Med venlig hilsen



Peter Leif Hansen



plh@mydesignlab.com

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alf.


Jeg har tidligere haft contakt med nogle folk der nede i alpelandet.

 

Få inspiration til at anvende levende billeder og lyd på jeres side.

 

Fra København
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alf,

Jeg tror at der gælder nogle universelle regler om brugervenligt design, uanset hvad man sælger. Brugervenligt design handler forenklet sagt om at fjerne alle de barrierer der forhindrer dine kunder i at handle hos dig; at gøre det så enkelt som muligt, ned i mindste detalje. Tag et offline eksempel på brugervenlighed: i Seven Eleven er der skydedøre, så kunden ikke skal bekymre sig om at skube døren op, eller få snavsede fingre. Det kan virke som bagateller, men hvis du lægger alle de små brugervenlige funktioner sammen...well, it all adds up. Dybest set gælder de samme banale sandheder online, når man taler om brugervenlighed.

Nok dilletanteri herfra, og lad mig hellere sende dig videre til en mester: Kim Pedersen

God vind med forretningen
Ps. for nyligt har Seven Eleven fået konkurrence fra min lokale kiosk, som har installeret automatiske skydedøre...


Side 1 ud af 1 (6 indlæg)