Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til boligselskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger lidt hjælp.

Jeg er ved at købe en ejerlejlighed, som skal lejes ud med det samme. Jeg går med drømmen om at købe flere med tiden(jeg er pt 18 år) og vil derfor gerne spørge om man skal oprette et boligselskab eller er det bedre og købe den privat? Jeg vil gerne købe flere med tiden? Har hørt det er bedre med et selskab hvis man gerne vil have flere? eller er det muligt at vente med at oprette et til man engang har fået flere??

Hilsen Kristian 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vent til du køber den næste, så kan du anvende den første lejlighed som apportindskud til at stifte et ApS.

Pas på med lejeaftalen og sørg for at der enten er likviditetsmæssigt overskud, eller i det mindste balance mellem indtægter og udgifter hvis det er muligt, således at dine udgifter og afdrag er dækket, hvilket ikke er muligt i Københavnsområdet.

Send en PB hvis du har flere spørgsmål.

Mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 01:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vent til du køber den næste, så kan du anvende den første lejlighed som apportindskud til at stifte et ApS.

Pas på med lejeaftalen og sørg for at der enten er likviditetsmæssigt overskud, eller i det mindste balance mellem indtægter og udgifter hvis det er muligt, således at dine udgifter og afdrag er dækket, hvilket ikke er muligt i Københavnsområdet.

Send en PB hvis du har flere spørgsmål.

Mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)