Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af udlejningsejendomme

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Experter!!

Jeg har 3 udlejningsejendomme som jeg har overvejet at sælge.

MEN! Er der en god måde man selv kan reklamere for sådanne "varer", grupper, hjemmesider eller er der nogle der har gode erfaringer med salg af denne art?

Kort om ejendommene:

De ligger i Stenlille (3 lejemål), Stenmagle (5 Lejemål) og Dianalund (4 lejemål, heraf 2 erhverv) så vi er på Sjælland mellem Sorø og Holbæk.

Ser frem til at høre fra jer!

Lancelot

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lancelot

Jeg er på ingen måde ekspert på dette område.

Men min umiddelbare tanke er, at der ved erhvervssalg ikke er lige så stor tradition for selvsalg, medmindre man har køberen i forvejen, hvilket jeg egentlig sagtens kan forstå. Kort sagt ville jeg finde en god mægler og lave en god aftale, når nu det drejer sig om 11 boliger/lejemål.

Med venlig hilsen John

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har selv en del boliger, og er igang med at udvide porteføljen. Kan du sige lidt om pris, lejeindtægter, udgifter og afkast?

Ellers, send gerne info til 117389@gmail.com.

Granberg1

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 28. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jimmy,

Jeg tænker dette er relevant for dig: https://www.ejendomstorvet.dk/info/annoncering

Her kan du høre mere om at blive annoncør på Ejendomstorvet.dk. De har også en side, hvor du kan finde en erhvervsmægler tæt på dig: https://www.ejendomstorvet.dk/info/finderhvervsmaegler

Håber det kan hjælpe dig med salget!
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

I de 2 af ejendommene kunne lejerne stifte en andelsboligforening, hvis de er interesserede. Muligheden kan også være til stede i Dianalund. 

Hvis lejerne ikke er interesserede vil jeg anbefale at du tager fat i en mægler der sælger erhvervsejendomme. Det er også muligt at en privatmægler vil sælge for dig, det kan være at prisen er dernede, hvor der er købere i lokalområdet. Spørg en mægler, det er gratis. 

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 24. Aug 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Du må gerne sende info om ejendommene til undertegnede.

På forhånd tak :)

/ Linda

Kontakt@finans-partner.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)