Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Haster - lukning af Holding og ApS... men...?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja enig i erklæring ikke duer når det haster sådan - også I at se at få regnskaber færdige - forudsat der ikke er tabt så meget, at det hele kan være lidt lige meget og man så må se drift tvangslukket og holding overleve- Det er jo sådan et utal af, speciele IVS, tørrer den lidt rigeligt af på resten desværre. Hvis det alene er manglende regnskaber og orden, så få orden i det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det havde jeg sandelig også tænkt mig! Det er jo kun indberetningsfristen der er en hastesag lige nu. Lukningen haster ikke :)

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

YES!

Du siger det jeg tænker, men som jeg åbenbart ikke kan finde ud af at kommunikere på skrift. Det du skriver, er præcis det jeg tænkte at gøre - fordi kapitalen er der! Det er ikke fordi der ikke er penge, jeg vil bare gerne have en pause fra livet som selvstændig. Min virksomhed har desuden udtjent sit oprindelige formål. Derfor vil jeg gerne lukke den da jeg tilfældigvis er blevet tilbudt en stilling hos en partner - hvor jeg slipper for alt det her udenomsbøvl der intet har med kerneopgaven at gøre :)

Kunne heller ikke forstå at det ikke er muligt at gøre den process som du har beskrevet. Tak John!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

så længe du ikke får sendt til tvangslukning grundet manglende frist overholdelse eller tilsvarende og så lukker ved erklæring - så kan du få de penge der måtte være i kapital efter lukningen ud 
Du skal nok finde en revisor der vil give tilbud på at hjælpe med skatteerklæring mm

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på sagen og det ser ud til at vi når det :) Tak for sparringen!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)