Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producering af tøj

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg er i min opstart af ny virksomhed, en tøj virksomhed.
Jeg har allerede en smule erfaring indenfor upcomming tøjbrands indenfor designs og markedsføring, da en ven af mine har sit eget, som jeg har hjulpet en del på, og fået en lille smule erfaring med.

Jeg mangler en producent som kan producere tøj i en forholdsvis fin kvalitet, til en fornuftig pris. Lokalitet for producenten er i princippet ligegyldigt, da jeg bare sammenligner priser og kvaliteten.

- Håber virkelig der er en som kan henvise mig den rette vej, eller helt til en producent (:
Fra Hobro
Tilmeldt 25. Nov 18
Indlæg ialt: 45
Fra  Hvepsekongen Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok kigge mod Tyrkiet da der bliver produceret en del, det er også noget nemmere og komme derned og se fabrikkerne og teste kvalitet

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Nov 18
Indlæg ialt: 20
Fra  Propaganda Panda Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du vil holde dig til Danmark, kan du prøve Makershirt i København. De er prof.
Fra Hillerød
Tilmeldt 12. Aug 16
Indlæg ialt: 75
Fra  MPD v/Jens Petersen Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg sidder som agent for flere fabrikker, så mon ikke jeg kan hjælpe. Kun god kvalitet.

Kan kontaktes direkte på 51424173 - Jens Petersen

Tilmeldt 19. Dec 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Moflflor,

send mig en mail med kort beskrivelse af jeres produktgrupper, jeg tilbyder tøjproduktion i høj kvalitet. Tøjmærker som producere ved fabrikken jeg er ved, er bla. ZARA.

Vi er placeret i Marokko 13 km fra Spainen, i industrizoner hvor der er toldfrit ved forsendelse til EU.

Jeg er meget interesseret i at få kunder fra Danmark.

Med venlig hilsen

Mariam
Tilmeldt 13. Sep 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mariam

Jeg er pt. på udkig efter en producent til mit nyopstartede tøjfirma, og er derfor meget interesseret i at høre mere om hvad du kan tilbyde:) Kan du ikke sende mig en mail på "puerclothingdk@gmail.com"?

Mvh Sebastian Fabricius

Tilmeldt 14. Nov 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mariam
Jeg driver et brand, og ønsker at høre mere om, hvad du kan tilbyde.
Kan du ikke sende mig en mail på victorroepstorff@gmail.com? Så kan jeg sende dig detaljerne...
Mvh
Victor

Tilmeldt 28. Feb 18
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor Jeg kan også hjælpe med produktudvikling og kvalitetskontrollen og produktionskontakter. Jeg har arbejdet i modebranchen siden 2003. Og er uddannet som designteknolog.

Bedste hilsner Pia

Tilmeldt 13. Sep 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej mig og tre venner har været i med at arbejde på et tøjmærke i et stykke tid. Vi laver "streetwear". Det vi mangler er en leverandør, så hvis du er interreset send en mail til UriaAsukulu også gmail punktum com

- Hilsen Asukulu Uria
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)