Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling i rater - søger system, hvor betaling automatisk betales på forfaldsdato.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger dyre langvarige forbrugsgoder, hvor kunderne som regel betaler i rater, gerne fordelt som: 70% ved aftalens indgåelse, 25% ved levering og 5% ved afslutning.

2. rate skal jeg som regel minde kunderne om, fordi de glemmer at sætte den til betaling.

3. rate skal jeg nogen gange slås med kunden om, fordi de mener at de skal tilbageholde 20.000,- for en manglende dims.

FØLGENDE ØNSKES:

Et system, hvor man opretter kundens betalinger og der så automatisk sendes et krav til banken, der vil blive betalt på betalingsdagen, såfremt der er penge på kontoen og kunden ikke har afvist betalingen.

Findes det? Kan man lave det? Man kan jo ikke lave det som betalingsservice, da det ikke er gentagne betalinger, mig bekendt.

Jeg ville være glad hvis der fandtes en løsning, hvor kunden indbetaler pengene til sikkerhed for os leverandører og de udbetales i takt med at vi leverer/i overensstemmelse med frister. Den omkostning, som det ville have, vil være mindre end den omkostning, som vi forhandlere har på den mentale konto.

Nogen, der har forslag til systemer eller kender systemer til dette?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)