Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administrering af webshop, bl.a. via telefonen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 18
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted jeg har oprettet denne tråd.. men jeg er ved at starte en mindre webshop op, ved siden af mit faste arbejde. I den forbindelse, skal jeg også have en ny telefon (den nuværende har tjent sin værnepligt). Jeg vil gerne have en telefon, hvor jeg også kan styrer shoppen og diverse administrative ting via mobilen, uden diverse bøvl. Jeg har hørt af flere, at de forskellige systemer kan køre dårligt eller slet ikke, afhængigt af telefonen.. Jeg overvejer at købe enten en af disse nyere iphone fra X-serien eller en af disse OnePlus telefoner. Er der nogen af jer der har erfaringer om nogle af disse telefoner kan/ikke kan arbejde sammen diverse administrative apps eller filer crm systemet i webshoppen ikke understøtter? Hvis det gør nogen forskel, er det Dandomains webshop jeg kommer til at køre med.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der er vigtigt er om admin systemet er lavet med responsive design i tankerne.

For at få en ide om hvad det er så prøv at gå ind på frostmedia.dk i en browser og en telefon.

Men for at se om admin siden kører med den slags så er det bare at gøre browservinduet mindre og se om du stadig kan det samme.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)