Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde har brudt fortrydelsesret

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en kunde der har brudt sin 14 dages fortrydelsesret (online). Kunden har modtaget varen, og penge retur, men kunden har ikke sendt varen tilbage efter 14 dage fra dato hvor kunden tilkendegav at ville bruge fortrydelsesretten

Hvad gør jeg?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommunikerer med kunden - så du ved OM den er returneret men hænger i black friday kø mm - Hvorfor har du returneret penge før varen kom retur?

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Da kunden var meget truende overfor en medarbejder. Kunden har skrevet i en mail til os som svar på henvendelsen at kunden ønskede vi skulle svede lidt og at kunden ikke har sendt varen retur.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Supernemdk:

Da kunden var meget truende overfor en medarbejder. Kunden har skrevet i en mail til os som svar på henvendelsen at kunden ønskede vi skulle svede lidt og at kunden ikke har sendt varen retur.

ikke en rar kunde - men fint at have det på skrift - for så kan du jo sende direkte til inkasso - med besked til kunden om, at det nu sker, med de for kunden forøgede omkostinger i den forbindelse.  -og så se lige om ikke varen kommer - og send ikke penge før varer er retur fremover :) 

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Supernemdk:
Da kunden var meget truende overfor en medarbejder.

og derfor vælger I så at returnere betalingen før varen er kommet retur?  Det er sgu godt nok det dummeste jeg længe har hørt - den type kunde burde da få alarmklokkerne til at ring.

Var jeg dig ville jeg som john siger også sende sagen direkte til inkasso. Sådan en tåbe fortjener en lærestreg.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

En betaling går væsentlig hurtigere end det går at sende en pakke med postvæsenet.

Slap lige af et par dage, det er jo helt uhørt og dumt at sende penge retur før du har varen.

Du ved jo heller ikke om varen er beskadiget.

Da det er dig som har været for hurtig på aftrækkeren, ville det være spild af dine penge hvis du sendte sagen til inkasso før verdens langsommeste postvæsen har haft lejlighed til at snøvle sig sammen til at komme med varen.

Uanset hvad du fremover udsættes for af stride kunder, så betal aldrig pengene retur før du har varen tilbage i original emballage uden beskadigelse.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)