Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskellen mellem fortrydelsesretten og aflyse en booket aftale.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ehlers Totalservice Ehlers Totalservice Aps Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal bruges til betingelser i en ny rengøringsportal som starter 1-2-19

Kunden bestiller rengøring en bestemt dag og tidspunkt. Vores betingelser siger at de skal aflyse mindst 24 timer før. Aflysning senere betyder at vi hæver fuld betaling fra kunden.

Men hvad siger fortrydelsesretten i forhold til ydelser som rengøring?

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skriver"...vi hæver fuld betaling...". Betyder det at kunden har betalt forud og at i så trækker denne betaling, eller mener du at i kræver fuld betaling hvis kunden afbestiller senere end 24 timer før i skal komme ?

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ehlers Totalservice Ehlers Totalservice Aps Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Beløbet for rengøringen er reserveret på kundens betalingskort, hvis kunden ikke overholder fristen på 24 timer, vil dette beløb blive trukket, altså det fulde beløb.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)