Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start eget tøjmærke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle :-)

Jeg ønsker i den nærmeste fremtid at opstarte mit eget tøjmærke.
Mærket kommer til at hendevende sig til piger fra 18-30 plus, minus.

I den forbindelse vil jeg gerne høre hvad andre gjorde (hvis man har været i en lign. sit.)
Her tænker jeg i forhold til;

Leverandør.
Told.
Hjemmeside.

Bare sådan i det hele taget hvordan I greb den an.

Hvis der er særlige ting som I tænker der er værd at vide- modtages det gerne :-)

Tak på forhånd.
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad mig give dig et råd, hold dig væk fra tøj branchen markedet er allerede godt saturated. 

Hvis du så alligevel ikke vil høre på mig.

Så få dig en hjemmeside der er optimeret til søgemaskinerne fra start af. eks. waimea business. 

Og leverandører kan du finde vha. en google søgning. Men husk for guds skyld importregistrering. 

Og ang. Told så ville jeg råde dig til at finde en leverandør inden for EU's grænser = ingen told så vidt jeg har forstået men der må lige nogle andre på banen som har mere viden end mig på dette punkt. 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lurks in the dark:
Told så ville jeg råde dig til at finde en leverandør inden for EU's grænser = ingen told så vidt jeg har forstået men der må lige nogle andre på banen som har mere viden end mig på dette punkt. 

Korrekt

Lurks in the dark:
Men husk for guds skyld importregistrering.

Behøver så heller ikke importregistrering indenfor EU

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 28. Feb 18
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg hjælper solo designer i gang Fra ide Med produktion. Tjek gerne mere her. https://alstruppattern.com/online-kurser-2/ Jeg har kontakter fra tøjbranchen tilbage til 2003 og er uddannet indenfor design og produktudvikling. Bedste hilsner Pia Alstrup Pattern

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)