Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ideer til en konstabel i forsvaret

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej folkens

Jeg arbejder for søværnet, den anden dag talte jeg med en officer der arbejder med de firmaer der giver rabatter til forsvarets ansatte. Dette er en aftale hvor de får gratis reklame inden for hegnet mod procenter for de ansatte. Han talte om at det var en umulig opgave at organisere alle tilbudene og få udgivet en samlet præsentation af tilbudene, før landskabet har ændret sig igen. Altså nye firmaer der er kommet til og andre der er lukket/ændret deres tilbud. Så jeg tænkte om der er eksistere en platform på nettet hvor firmaerne kan skrive deres tilbud og soldaterne kan se hvor i landet firmaet ligger? Jeg har kigget facebook om der var mulighed for noget ligenede, men jeg syntes ikke jeg kunne finde den specifikke mulighed. Det er essentielt at der kan søges på områder i landet, for ellers er der alt for mange søgeresultater.

Vh Konstablen
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det man skal lave er en hjemmeside hvor firmaerne kan skrive sig på og som soldaterne kan tjekke løbende - eller få besked hvis der er et tilbud i deres område. Det er ikke noget der er svært at lave men der er nogle der skal finde tiden til det :)

Tilmeldt 6. Dec 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det bliver nok noget i den stil hvis det ikke kan lade sige gøre på en etableret platform online. Kan du anbefale et sted at lave sådan en webside, squarepace, wordpress etc. ?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Squarespace er hostet og man kan sikkert finde noget der kan bruges.

Wordpress kan jo hostes selv hos en etableret hostingudbyder.

Jeg gør normalt ikke brug af hostet løsninger da jeg laver dem selv. Så er der er muligheder nok at tage af.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)