Hvad skal det betyde - at der ikke sker noget nyt? Det, der er en selvfølge for dig, er det jo ikke for dine kunder. Det er nyt for dem. Sæt da bare en automation op med 5-10 tips til (X) - et eller andet, de gerne vil opnå med grafik. Så behøver du ikke tænke på det hele tiden. |
davidchristensen:så er det en af de ting alle bare har, uden egentlig at tænke over hvorfor. Jeg har så prøvet at lave en anden struktur, netop så det måske bliver lagt mærke til, at man også kan tænke en hjemmeside anderledes.
Det lyder som om, at du træffer dine valg, ud fra hvad du selv mener og synes og tænker. Jeg kan sagtens forstå, at du vil skille dig ud, for det giver god mening i en branche, hvor der er hård konkurrence. Især nu hvor der opstår mange unge talenter, som jeg antager presser prisen langt nedad.
Jeg vil dog på det kraftigste anbefale dig, at du flytter fokus hen imod, hvad dine kunder reelt efterspørger - og det finder du kun ud af ved at teste dig frem. Et tænkt eksempel kunne være, hvis 9/10 af dine kunder leder efter et tlf-nummer, de kan ringe til, så nytter det ikke noget, hvis du har sat hele hjemmesiden op til, at besøgende kan kontakte dig via en mail-formular.
Jeg er enig med de andre i, at landingpages med tilhørende USP'er (3-5 salgsargumenter) bør være vejen frem. Du har garanteret en masse at byde på, som en nystartet 16-årig eller en lavtlønnet fra Indien ikke kan tilbyde
I øvrigt ville jeg også, som Louise nævner, sætte din AdWords på pause, indtil du finder et klart mål for, hvad du vil opnå med annoncerne.
Om et nyhedsbrev er en god idé for dig, ved jeg ikke. Det er ofte en oplagt mulighed til at skaffe leads, og over tid varme dem op således de bliver lidt varmere leads. Det kan gøres med en automatisk mailserie, men det kræver også, at du har noget på hjerte. Det kræver, at du kender dine kunder, og ved hvilke spørgsmål/tanker de går med omkring grafisk design. Jeg kan se, du har en lang række referencer. Måske er du over tid stødt på overvejelser og spørgsmål, som går igen for flere kunder? Dem kan du med fordel svare på i et nyhedsbrev / mailserie.