Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook og Youtube

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 6. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. 

Jeg er blevet anbefalet at lave noget mere reklame på ovennævnte medie for min forretning og i den forbindelse har jeg to spørgsmål.

1. må man uopfordret gerne sende reklame/tilbud/osv til virksomheder igennem facebook
(og burde man eller er det et irritations moment mere end noget andet)

2. youtube? jeg ser mange der anbefaler youtube men jeg kan ikke lige se hvordan det umiddelbart skulle gavne bare at smide en video op på youtube af at man laver frokost, eller har jeg helt misforstået konceptet? 

Tina

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mest forstand på Youtube. Først og fremmest kræver det at du har nogle videoer folk gerne vil se. Men har du styr på den del er Youtube en god måde at lede folk over på din hjemmeside og det er vel det der er pointen herSmile

Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør helt sikkert overveje at anvende Facebook i din markedsføring

Når du skriver "sende uopfordret" mener du så reklamer der vises i Facebook feedet? Eller mener du at sende en besked via Facebook?

Hvis du formår at reklamere til folk der finder dit produkt relevant, så kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være irriterende. 

Brug for hjælp til online markedsføring? Send en mail til kontakt@waymedia.dk 

[Facebook Annoncering] [SEO] [VIDEO]

Fra Køge
Tilmeldt 6. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener om man må sende beskeder til virksomheder beliggende i vores område. 

Feks. lad os sige der ligger en bilforhandler og jeg ønsker at sende noget tilbud ud til dem, man må jo ikke gøre det på mail, jvf. loven, men må man på de sociale medier??

Tina

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej - elektronisk henvendelse er alle sociale medier - facebook - messenger - linkedin osv - elektronisk henvendelse af mindste kommercielle karakter er spam

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)