Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreditor chikanere mig på fb

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg kendte kreditor for nogle år tilbage siden udelukkende professionelt.

Nogle år senere kontaktede jeg ham for at købe en månedlig ydelse.

Ydelsen blevet leveret men efter 6 måneder var kassen tom hos mig.

Jeg bidrog ikke selv til at kontakte kreditor i den forstand og redegøre for manglende betalinger men kreditor fortsatte sit arbejde flere måneder efterfølgende.

Kreditor kontaktede mig på facebook og indirekte truede sig til betaling, jeg undlod at svare for et par dage før det havde jeg fået en indkaldelse til fogedretten på beløbet og derfor ville jeg vente til mødet.

Fogedretten afviste dog sagen i det jeg havde afgivet insolvenseeklæring nogle måneder forinden og siden da er der nu gået 4-5 måneder.

Jeg havde i mellemtiden blokeret kreditor i facebook messenger da jeg ikke vil modtage flere truende beskeder dog var vi stadig venner derinde.

Pludselig ringer min kæreste og fortæller kreditor har slået et opslag op på min facebook væg og tagget min kæreste i opslaget som er offentligt for alle med indeholde at jeg har blokeret ham og med angivelse af gældens størrelse.

Det skal siges at kreditor har haft mit telefonnummer og e-mail hele tiden og har ikke forsøgt kontakt efter den afviste fogedretsag, inden da har jeg altid svaret kreditor på mails og haft tvist om de sidste regninger, hvor kreditor lover at vende tilbage men aldrig har gjort det.

Jeg ved at jeg har ageret uforsvarligt og dumt ved min passive tilgang til sagen men pausen af min insolvens har givet mig den tid det ville tage at komme på fode igen, dog vil jeg høre om dette ikke bør have en konsekvens?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du er på fode - så ville jeg fokusere på at få bragt gælden ud af verden. I alle fald den del af den i ikke strides om

Du kan så blokere ham og det samme kan din kæreste, så han ikke kan skrive mere - men du får næppe hverken politi eller Marc Zuckenbergs højre hånd i Danmark til at gøre yderligere ved det, med mindre der direkte er injuriser og du mener det er noget du vil køre en regulær sag på

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)