Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vodka brand - PRODUKTIONEN & DESTILLERING?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg leger med tanken om, at starte et eksklusivt vodkabrand. Jeg er klar over, at der er mange der prøver at slå igennem denne vej, men jeg synes alligevel det lyder meget spændende - mit brand skal hvertfald differentieres ift. andre.

Mit spørgsmål går udelukkende på, hvordan jeg får lavet en aftale med et destilleri evt. i polen? Når jeg ser diverse vodka flasker som: Belvedere, blue label, I AM, Ostoya Vodka osv. De har samme flasker, hvor der står POLAND på.
Hvor finder jeg det polske destilleri? Har søgt google tyndt nu efterhånden. Kan evt. også ligge i skotland osv.?

Kan ogå være at I har andre gode tips, som jeg skal tage med på min vej.

På forhånd, tak Big Smile

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange måder at differentiere og adskille sig på. Hermed til inspiration et link til det formentlig nyeste danske vodkamærke - som jeg har arbejdet lidt med på - NIXONBUI: https://nixonbuivodka.com/

Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Sender dig lige en besked! :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det virker ikke til du kender noget til spiritus fremstilling eller markedet som efterhånden er overloadede med produkter så det bliver meget vanskeligt at trænge igennem. Du skal virkelig have et super unit produkt og rigtigt mange markedsføring kroner for at slå igennem. Du nødt til at sætte dig ind i hvordan Vodka fremstilles og hvilket udtryk dit unikke produkt skal have - ergo en masse forsøge, det er altså ikke noget du bare lige gør på en Polsk destilleri  der er gearet til at fremstille mange tusinde liter pr. batch hvorfor i øvrigt lige Polen ? 

I øvrigt har den danske Vodka "Den Klodsede Bjørn" vundet  guldmedalje med Spiritus festivallen Destille Berlin, Den er fremstillet i Kolding hos Trolden bryghus.

 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

https://www.euroman.dk/gastro/fem-ting-du-ikke-vidste-om-polsk-vodka-og-belvedere

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Se her er et "vodka-firma" til salg:

https://www.saxis.dk/saelges/handel/handel/great-falls-vodka-brand-til-salg-omsaetning-60-000-kroner-solgt-til-baade-diskoteker-og-vinforretninger-til-salg-30724

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg starter i det nye år et vodka-konsulent firma op, som skal rådgive omkring import og produktion af vodka. 

Bland andet hvordan private label produktion startes op. 

Jeg vil gerne tyvstarte med dig, hvis det kunne have interesse. 

Du kan fange mig på aeberli@vodkaimport.dk og så kan vi tage den derfra.

Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

lokesen

må man spørge hvad erfaring du har med at vodka distillation? 

Tilmeldt 16. Jun 16
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du:)

Jeg har ikke erfaring med selv at destillere, men jeg har 4 års erfaring med import og salg af vodka i premium klassen.

Jeg har både importeret direkte fra producenter og grossister, og jeg har et kæmpe netværk i branchen. 

Jeg ved, hvad der sælger i Danmark og hvad der skal til for at skille sig ud på markedet.

Derudover har jeg smagt på ufatteligt mange vodkaer og ved, hvad fordele og ulemper er i forhold til valg af råvare og destilleringsteknik.

Nu nævnte du selv den Klodsede Bjørn. Det er bestemt en god vodka, men det er ikke en klassisk premium vodka, hverken i forhold til smag, branding eller den teknik, hvormed den laves.

Ud fra det oprindelige indlæg havde jeg en opfattelse af, at spørgeren er ude efter en anden type vodka end eksempelvis Den Klodsede Bjørn.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)