Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Trappevask / Ejendomsservice i Glostrup

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Måske ikke den mest almindelige opgave at udbyde her på Amino - men nu prøver jeg. (Har den også på Freelancer, men her er der ikke rigtig mulighed for at søge "håndværkerhjælp" oex. - måske et udviddelsesområde at tænke på for Amino??)


Jeg har et rengøringsfirma i Aarhus og er for ½ år siden "kommet" til at sige ja til en mindre opgave i Glostrup (Tæt på Hovedvejen / overfor Bauhaus osv). Opgaven går i al sin enkelthed ud på, at en ejerforening der har 4 opgange til 2. sal, ønsker trappevask + div. 4 måneder om året er det hver uge (december til april) og resten af året er det hver 2. uge.
Opgaven kan klares på ca. 1½ time hver gang.
Egentlig er jeg mest interesseret i at slippe ud af opgaven og finde en person / firme, som er interesseret i at overtage den (købe den) - alternativt kan det være at du kan være en stabil arbejdskraft for mig (Underleverandør) og udføre opgaven og så blot sende mig en faktura for det udførte arbejde.
Lad mig gerne høre hvad du tænker.
Økonomisk er der selvfølgelig ikke det helt store i det, da timerne er få. Men ved 1½ times arbejde kan du fakturere mig kr. 275,00 pr. time( = 412,50) + moms pr. gang.
Hvis du ønsker at overtage opgaven kan vi altid snakke pris. Det er ikke meget - blot en symbolsk betaling for det arbejde jeg har haft med at starte pladsen op etc.
Jeg har i øjeblikket en person til at varetage opgaven. Men han rejser til udlandet sidst på året, så du skal kunne gå igang indenfor den næste uges tid.

Fra Søborg
Tilmeldt 2. Jan 19
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Du er velkommen til at skrive til mig på info@crystal-cleaning.dk

Vi har trappevask her i københavn, og er et nystartet firma dog med mange år i branchen.

Vi søger netop mere, så det forhåbentligt snart kan køre rundt.

Hilsen Jasmin :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)