Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får vi vores produkt ind i 7-eleven kæden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

I sommeren 17 fik vi rettighederne til et velkendt og hidtil uset produkt til din telefon på det danske, samt nordiske marked.

Ved årsskiftet, 17/18 har vi modtaget produktsamples, gennemført diverse tests, opsat website, grafiske materialer og startet vores virksomhed.

Vi sender en mail afsted til 7-eleven kæden, og får efter et par uger sat et møde i hus med den ansvarlige indkøber. Fedt møde, han er interesseret og det er andre i virksomheden også..

Ugerne går og vi snakker frem og tilbage mht. til deres indkøbspris, som de presser lidt på med. Tiden går og samtidig med min partner og jeg afslutter 3 år. på handelsgymnasium (eksamener mm.), prøver vi at ringe et par gange om ugen, for at få fat i ham, men forgæves 9/10 gange.

Oktober får vi er møde med ham igen, da vi ankommer havde han glemt det og ventede 30 min på, at han kom og hentede os... vi snakker dog hurtigt og han beskriver den fortsatte interesse og efter mødet beder han sende indkøbspriser igen (har sendt det nok 15 gange til ham, efter forespørgel fra ham) og her starter cirkuset igen. Han beder os, kontakte ham på forkskellige tidspunkter hvor han er ledig, men tager sjælendt hans telefon.

Indtil videre, får vi afvide han vil teste det i fire butikker i København og har snakket med de individuele butikschefer, som er interesseret i det. Pris er i orden osv, men der sker ikke mere.
Det skal siges, at han har aldrig svaret på mail eller andre former for kontakt, kun enkelte gange på telefon og trukket os rundt i cirkuset, som han vil. Det er ikke kun nu her, men fra start. Hertil har jeg også networket med lige personer, som også bliver behandlet på samme måde.

Mit spørgsmål er, vi har kontaktet Q8 og Cirkle K’s ansvarlige indkøbschefer uden held. For et par dage siden kontaktede jeg 7-eleven Sverige, som virker interesseret og gerne vil arrange et møde med os efter nytår. Er det for skørt at åbne for (måske) det Svenske marked, før man er slået igennem i Danmark? Logistisk- og markedsføringsmæssigt, samt mht. love og forsikringer.

Tak for jeres tid og håber I kan give nogle input.

- Christopher

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

7 eleven lever af at sælge slik, fastfood og benzin.

når manden ikke er til at komme i kontakt med, kan man undre sig om man er ved at se et afsnit af Operation X ?

7 eleven er ikke stedet for noget til en telefon, du skal mide det op på ebay.com, og ebay.co.uk, ebay.de

og prøv at ringe til Bilka, det kan være de har lyst ?

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Nordic Social Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christopher,

Først og fremmest så lyder det rigtig spændende med den umiddelbare interesse de har vist jeres produkt, det tegner trods alt lovende.

Indledningsvist vil jeg sige at din kontaktperson i 7-eleven (herhjemme), lyder som en klaphat - han fortjener ganske enkelt ikke jeres opmærksomhed.

Nu de har vist interesse som de har, foreslår jeg du kigger andetsteds efter en kunde der reelt set vil putte handling bag hans/hendes ord, du kan endvidere bruge denne oplevelse som 'leverage' til at lukke en anden kunde (som eksempelvis Q8 & Cirkle K), har du sendt kolde mails til disse, eller har du forsøgt at ringe dem op? Hvis ikke, ville jeg helt klart råde dig til at ringe dem op og tage den over telefonen - det virker altid bedst.

Afslutningsvist vil jeg stille mig enig med Jan, siden jeres produkt ligger forinden tele-sfæren, er der ikke andre umiddelbare oplagte bud på en samarbejdspartner og kunde?

Håber det lykkedes og glæder mig til at høre hvordan det går med projektet!

Mvh Peter
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)