Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af meget aktuel bog på egen webside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 18
Indlæg ialt: 6
Fra  Gekko 9 ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Vi har skrevet en bog om vores lidt usædvanlige vej til at få vores to drenge. Vi har besluttet selv at udgive bogen, har rejst penge via crowdfunding på booomerang.dk til få den trykt i januar måned, og ligeledes oprettet et ApS

Jeg har lavet websiden www.surrogat.dk til at sælge bogen, men vil gerne høre jeres bud på hvordan jeg nemmest og billigst får bogen afsat. Da vi kun vil sælge den ene bog, skal vi ikke ud i en større betalingsløsning. Tænker blot en enkelt pris (eks. 249,00) inkl. fragt for bogen. Er det tilstrækkeligt at lave en bestillingsform på siden, og så lade folk betale med mobilpay? Og hvad er der af andre krav (forretningsbetingelser, faktura mv)

Hilsen JK

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også sætte Paypal på så man kan betale med plastik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det store arbejde for jer er at få skabt omtale og reklame - Det næste er så at jo bedre betalings løsninger i tilbyder, jo flere gennemfører så købet. Har I MP som så skal være med en online aftale, så vil I mig bekendt have andre muligheder med i prisen næsten. Har I kun PayPal så konverterer den langt ringere end hvis I tilbyder mulighed for en eller anden form for kortbetaling - lige som kun bankoverførsel konverterer rigtigt skidt ofte
Det koster med betalingsløsninger men det vil ofte også give mere salg - test selv med og uden flueben i dankort og MP i www.kortgebyr.dk 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 18
Indlæg ialt: 6
Fra  Gekko 9 ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

@John. Ja, der bliver en del arbejde for os i at få skabt omtale om bogen, men ud fra vores crowdfunding, og forhåndsinteresse fra journalister, håber jeg vi vil få solgt nogle bøger. Du skriver at MP skal være med en online-aftale. Hvad nu hvis vi blot lader køberen betale til vores private nummer? I og med vi selv står så tydeligt frem, tænker jeg ikke kunderne vil være nervøse for at købe bogen på den måde - eller ved kontooverførsel.    

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er forbudt for MP - man må aldrig sælge noget kommercielt via MP privat helt enkelt. Det har ikke med kunder at gøre men MP må aldrig bruges som erhverv fra en privat aftale. 
Fra butik er det en type MP erhverv og fra online - er det MP online aftale som kræver en del mere. Jeg tror ikke det handler om nervøse kunder men om hvad kunder synes er let og praktisk - og så altså, at man ikke må bruge MP privat til nogen form for erhverv

Husk også, at jeres kunder har 14 dages returret som udgangspunkt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du får en NemID login, så kan folk trygt betale med en bankoverførsel

Det forekommer mig det nemmeste og billigste.

Mange har Paypal, fordi de handler på ebay og amazon, du skal derfor ikke sig nej til det

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående markedsføring, kan jeg kun anbefale google adwords, fordi det er ret billigt.

det bør du kæde sammen med en youtube video, hvor du introducerer bogen til dens læsere.

via adwords fra google, vil folk der søger på noget der har med bogen at gøre, bliv ledt ind på din video, og din hjemmeside.

din hjemmeside, skal bearbejdes med det vi kalser SEO, search engine optimization, således at den kommer højest mulig op i rækken af søgeresultater.

dette skal du hyre en ekspert til at lave.  uden det, lander du som nr 1000006726374627364

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)