Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

outsourcing af salgs

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jul 17
Indlæg ialt: 10
Fra  Frozty Ice Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Jeg har startet Dansk Hygge IVS som sælger denne unikke humoristiske gave/ souvenir, har har styr på det meste. Dog er jeg ikke så skarp i salgs afdelingen. 

Derfor ville jeg høre om i ved om det er en god ide at outsource mit salg til et firma som kan få produktet ud på marked. Og om i eventuelt kender nogle inden for dette område.

Håber i kan hjælp 

mvh 

Sean Hughes

 

Fra København
Tilmeldt 27. Dec 18
Indlæg ialt: 3
Fra  Nordic Social Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sean,

Jeg bliver simpelthen nød til først og fremmest at spørge, hvad sker der når man åbner op for en dåse med dansk hygge?

Jeg har arbejdet en del med salg de seneste 2,5 år, dog har der naturligvis været tale om et væsentligt andet type produkt end dåser med dansk hygge.
Dog mener jeg ikke at salg BEHØVER at være svært - det kan gøres uden særlig meget erfaring hvis man blot har en konkret slagplan at forholde sig til.

Nu ved jeg ikke meget om produktionen, men formoder at den er mere eller mindre strømlinet 'when push comes to shove', hvorfor jeg også mistænker du godt kan afsætte tid af til at sælge produktet?

Man kan faktisk komme rigtig langt med et hurtigt opkald (for at finde den rigtige modtager og afklare potentialet) og efterfølgende fremsende en e-mail (velformulerede, skarpe og konkrete OG selvfølgelig myntet på den rigtige person).

Min virksomhed Nordic Social beskæftiger sig med online markedsføring via de sociale platforme, men som sagt har jeg arbejdet en smule erfaring med salg og du skal være velkommen til at sende mig en mail eller komme forbi til en snak :) Jeg giver gerne et par hurtige fifs og hjælper med at ligge en slagplan til dig.

Mail: Peter@nordicsocial.dk
Tlf: 53604404
Fra Amsterdam
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 9
Fra  YourSales Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ud som om du først skal gennem en større planlægnings- og analysefase. Produktet skal sandsynligvis oversættes til forskellige fremmedsprog.

Egentlig mener jeg du nok selv skal gribe knoglen. Du er nok den bedste til at forklare konceptet...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)