Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO søgeord, mange eller få?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Dec 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Newdelphos Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg er i vildrede omkring søgeord på min hjemmeside newdelphos.com, jeg får forskellige informationer efter hvem jeg spørger, derfor prøver jeg her. Nogle siger man skal skrive op til 35-50 søgeord andre siger et er bedst. Jeg vil blive super glad hvis nogen kan give mig hjælp til det.
Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte,

Her får du den helt korte version uden mellemregninger:

1) Fokuser på ét søgeord pr. underside, fx "græske specialiteter" på forsiden, "olivenolie" på en underside osv.
2) Skriv 500 ord unik tekst på hver underside, hvor søgeordet indgår 5-10 gange.

Tilmeldt 16. Dec 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig med Jakob :-)
Du kan dog med fordel læse op på LSI'er - de er blevet en langt vigtigere del af SEO-arbejdet end tidligere.
Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Google vægter ikke meta keywords, så de søgeord du indtaster har ingen indflydelse på dine ranks.

---

Du bør arbejde med følgende:

1) Din url struktur er noget skidt, da f.eks. alle olivenolie produktsider har samme url. Disse sider får du aldrig indekseret af Google eller andre søgemaskiner. Dette bør være 1. prioritet, da det ellers er ligegyldig at lave SEO på disse sider.

2) Din hjemmeside virker ikke korrekt i alle opløsninger, da hjemmesiden indhold er bredere end browser vinduet. Google belønner hjemmesider som virker korrekt responsivt.

3) Lave en søgeordsanalyse, så du optimerer til de keywords, som folk søger på.

4) Benytte 1 primært søgeord og nogle longtail keywords i dine overskrifter, tekst, billed titler, title tag og meta description. Meta description er ikke en ranking factor, men google fremhæver keywords, hvilket ofte øger klikfrekvensen. Title og meta description bør være sælgende tekster.

5) Skrive tekster i varierende længde. En lang tekst er god, hvis den er relevant og kan fastholde læseren. Her er det en god ide, at inddele teksten i korte afsnit med overskrifter. Det er vigtigt ikke at overdrive brugen af keywords i tekster og overskrifter. Keywords bør kun indgå naturligt og keyword density bør være lav. Gerne 1 - 3% procent.

6) Lave interne links med keywords og gerne mange med longtail keywords.

7) Skabe indgående links fra hjemmesider om samme emne, hvor keywords indgår i nogle af ankerteksterne. Diversitet er ekstrem vigtig, da du ellers risikerer at google fjerner værdien af dine indgående links. Benyt derfor også klik her, læs mere, url'en etc. så der er en stor variation.

8) Arbejde med hastigheden på din hjemmeside. Google værdsætter hurtige hjemmesider. Du kan hente meget ved at komprimere dine produktbilleder.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som udgangspunkt skal du gå efter ét søgeord pr side. 

Du kan få nogle optimerings ideer ved at køre en SEO analyse gratis her: https://seorap.dk/ 

Du vil kort tid efter modtage en rapport du kan optimere ud fra. Analysen kigger på ét søgeord / side.

Knæk og bræk med det.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Dec 18
Indlæg ialt: 2
Fra  Newdelphos Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for hjælpen!
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)