Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidligere arbejsgiver forsætter med at betale løn

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg blev sagt op til den 30 november 2018. På min min løn seddel står der at "Fratrådt i denne periode d. 30-11-2018". Men de har fortsat med at betale min løn og lønnen for januar er lige kommet ind (jeg var forudlønne) og det er på trods at jeg hegikke har været det i 4 måneder (jeg blev fritstillet da jeg havde 3 måneders opsigelse).
Se de har givet mig løn for december og januar. Hvordan skal jeg forholde mig? Jeg har ikke kontakt til min tidligere arbejdsgiver efter jeg blev fritstillet. Kan du gøre krav på penge og i hvor lang tid kan de evt gøre krav på dem?
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener desværre at huske fra en tidligere tråd herinde, at lønmodtager er urimelig godt stillet i den situation.

Kontakt eller ej, så er det sølle af dig ikke at skrive til dem og gøre opmærksom på det, istedet for at sidde og håbe du har ret til pengene.

Tilmeldt 27. Dec 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg overvejer at skrive til dem og gøre opmærksom på at de har givet mig løn for periode hvor jeg ikke har arbejde hos dem.

Men da jeg har opdaget det relativt sendt så har jeg kommer til at bruge nogle af pengene. Og det er surt at betale denne sum penge tilbage og vil helst undgå dette hvis det er muligt. Det er trods alt ikke mig som har udbetalt lønnen forkert.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

beer110:
Men da jeg har opdaget det relativt sendt så har jeg kommer til at bruge nogle af pengene. Og det er surt at betale denne sum penge tilbage og vil helst undgå dette hvis det er muligt. Det er trods alt ikke mig som har udbetalt lønnen forkert.


Jeg gentager gerne - sølle indstilling at have.

Tilmeldt 27. Dec 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Dvs du kun kan kommentere på indstillinger og ikke så meget mht rettigheder og lovgivning,?

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Korrekt - jeg skrev dog i det første svar, at der var en tidligere tråd, så hvis du gad, kunne du jo prøve at søge den frem, og se om der var et kvalificeret svar deri.


Fra Viborg
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 292
Fra  Beyblade-shoppen.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville gøre det moral korrekte, og skrive en email til arbejdsskiver at der stadig går løn ind, det må da også påvirke dine dagpenge?

Cebylles.dk - Hobbyshop med salg af pokemon kort

Tilmeldt 27. Dec 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået nyt job siden så jeg kan ikke få dagpenge.

Så vidt jeg kan læse mig til det så har de vist også krav på pengene så lang tid de selv gør krav på det inden for rimelig tid. Hvor lang de har til det ved jeg dog ikke.

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

du bør straks ringe til din gamle chef og løse sagen, ellers bliver det bare dyrere for dig

Tilmeldt 27. Dec 18
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Da der ikke er nogle på arbejde i disse dage på grund af julen så vil jeg gøre det i næste uge.

Hvordan kan det blive dyre for mig? Det værste der kan ske er vel at de vil have pengene tilbage?

Er der nogle muligheder for at jeg kan beholde nogle af dem? De har lavet en fejl og de har ikke reageret på december lønnen som jeg fik for en månded siden.
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)