Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virusfighter og Norman

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Faldt lige over denne artikel på comon i dag:

http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=25790

For de dovne omhandler den en test af "verdens bedste antivirus". Norman klarede sig elendigt - hvilket jo self ikke er så godt for viceværtens produkt - virusfighter.

Jeg vælger ikke at skrive dette for at genere virusfighter, og har heller ikke en skjult dagsorden. Men det kunne være "sjovt"/Interessant at høre Martins kommentar til testens udformning, resultatet og artiklen.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan godt være jeg har misset noget men hvad har virusfighter og norman med hinanden at gøre ?
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
ahh så havde jeg misset noget ;)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/7/2006 5:54:24 PM Forfatter:Casper Sigaard Faldt lige over denne artikel på comon i dag: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=25790 For de dovne omhandler den en test af ''verdens bedste antivirus''. Norman klarede sig elendigt - hvilket jo self ikke er så godt for viceværtens produkt - virusfighter. Jeg vælger ikke at skrive dette for at genere virusfighter, og har heller ikke en skjult dagsorden. Men det kunne være ''sjovt''/Interessant at høre Martins kommentar til testens udformning, resultatet og artiklen.


Hej Casper

Inden for antivirus, er der een test som er interessant og det er Virus Bulletin''s "100% award".
Det er den alle antivirus firmaer bliver målt op på. Den har Norman fået 31 gange og det betyder at produktet er godt og sikkert. Du kan se mere her:
http://www.norman.com/News/Awards/10581/en/#VB

Den anden test kender jeg ikke, men SPAMfighter bliver ofte testet af alle mulige blade og instanser. I samme måned kan vi bliver testvinder og taber med præcis det samme stykke software.

Testen de henviser til kender jeg ikke, men den der betyder noget i branchen vinder Norman hver gang.

Dbh Martin
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var også lige præcis, det svar jeg regnede med :)

Men det er da et held for jer artiklen ikke nævner virusfighter ved navn.
Har selv købt programmet, og har ikke haft virus i den tid!
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er nok under en promille af vores kunder der læser CW ;-)
Men det er da altid kedeligt at få dårlig omtale.
Jeg er glad for at du kan lide programet :-)

Dbh Martin
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)