Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At eje en fodboldklub?!

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener at man skulle når der var oprettet et antal betalende medlemmer overtage en eksisterende fodboldklub i 2 Division! Derfor skal der jo oprettes en webside som informere om projektet, står for indsamling af penge, samt laves PR. for. Det ville være en god ide at få en tidligere eller nuværende fodbold kendis med i projektet, som kan promovere projektet i medierne ect. Nogle forslag??  

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en 2. divisonsklunb, der er målet, så kunne man jo forsøge at finde en tidligere profil, som så også kunne være holdets træner og dermed ansigt udad til. Bent Christensen var i hvert fald træner for Værløse i 2. division for et par år tilbage.

Her er et par forslag, skal lige siges at jeg ikke har nogen idé om hvad de laver i dag. 

Jes Høgh

Mads Rieper

Claus Thomsen

Jacob Lauersen

Torben Piecnik

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

HVordan går det egentligt med dette projekt? Blev det til noget eller bare snak? Blev der holdt et møde eller fes det ud i sandet igen?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Jeg tør sætte 100 kroner på at sådan et projekt ikke vil nå ret langt i f.eks. superligaen.

En så decentral styring tvivler jeg meget stærkt på vil kunne håndtere økonomien i projektet, for slet ikke at tale om alt det bøvl det giver at alle skal høres om alting..

Nej, det vil blive som et rødt fællesmøde, hvor ingen kan blive enige om noget som helst...
Side 4 ud af 4 (34 indlæg)