Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til det rigtige navn til min hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har brug for jeres hjælp til et god navn til min hjemmeside/firma. Jeg har set på forskellige sider hvor de scambler navne og ord sammen men det virkede ikke helt for mig.

Lidt om mig og mit firma. Jeg hedder Maiken Raagaard Petersen og er ved at starte et enkeltmandsfirma op. Mit firma koncentrere sig om 3 ting.

1) Jeg skal holde foredrag for skoler om kreativ undervisning, hvordan man kan spare tid ved det i forhold til forberedelse og hvad det gør for eleverne at blive udfordret så de har mulighed for at lave en fejl og lærer af den uden at de taber ansigt.

2) Jeg skal holde foredrag for virksomheder med fokus på hvordan man kommer fra idé til implementering uden at dem der skal udføre det føler at det bliver presset ned over hovedet på dem. Foredrag om hvad forventningsafstemning gør for implementeringen og for medarbejdernes motivation til at udføre de nye ideer.

3) Jeg udarbejder materialer og film til brug i skolen med udgangspunkt i kreativ undervisning. Man kan godt bruge mine materialer uden at have hørt mit foredrag.

Jeg har tænkt på aktiveforedrag.dk, maikenpetersen, maikenraagaard.dk eller genbrugideen.dk da mine materialer lægger op til at de kan bruges flere gange på flere måder.

Jeg har desværre ikke en omgangskreds jeg lige kan hive fat i så jeg håber at I kan hjælpe med nogle gode bud for jeg er ikke helt tilfreds med det jeg selv er kommet frem til.

Jeg glæder mig til at høre jeres bud.
mvh Maiken
Tilmeldt 17. Oct 16
Indlæg ialt: 33
Fra  Rabatkongen.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er produktet.

Fra nu af hedder du Maiken Raagaard.

Registrer maikenraagaard.dk.

Og registrer også maikenraagaard.com hvis du har store planer.

Længere er den ikke.

Held og lykke!

Tilmeldt 11. Mar 18
Indlæg ialt: 2
Fra  BDJ Transport Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maiken

Vil gerne komme med et forslag.😀. Hvad med mpforedrag.dk. Der dækker vel stort set det du laver?. Eller brug mrp måske?

Tilmeldt 6. Jun 18
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener at du skal vælge maikenraagaard.dk eller maikenpetersen.dk hvis de er ledige.

Du skal sælge dig selv og produktet så det ville være rigtig fint at bruge dit eget navn! 

Tilmeldt 25. Dec 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de gode ideer. Er man i tvivl om hvordan man staver maikenraagaard ? Kan godt lide at det er en del af mit navn men ikke mit almindelig navn

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Rabatkongen:

Du er produktet.

Fra nu af hedder du Maiken Raagaard.

Registrer maikenraagaard.dk.

Og registrer også maikenraagaard.com hvis du har store planer.

Længere er den ikke.

Held og lykke!

Helt enig

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Et præfix enten Raa/Raagaard derefter eks.:  learning undervisning metoden ideen visionen etc...

Eksempelvis: Raa-undervisning   smager lidt lækkert i mine ørerBig Smile (er måske ikke helt så lækker på skrift, men den kan noget...)

Tilmeldt 29. Oct 18
Indlæg ialt: 25
Fra  OKEIwebbureau Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stemmer også på, at din hjemmeside skal hedde maikenraagaard.dk - du er produktet!

[Signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator]

Find næste lederuddannelse, lederkursus og workshop på Lederuddannelserne.dk!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)