Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsmetoder Shopify

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg er lige startet med en webshop via Shopify. Jeg har tilføjet betalingsmetoden QuickPay men når mine kunder vil betale kommer der en tekst hvor der står "Validation error: No acquirer is found on transaction and no acquirer could be determined from request." er der nogen, der har oplevet det samme eller kan hjælpe med dette problem?

På forhånd tak :)

EM
Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

EM2018:
Hej alle,

Jeg er lige startet med en webshop via Shopify. Jeg har tilføjet betalingsmetoden QuickPay men når mine kunder vil betale kommer der en tekst hvor der står "Validation error: No acquirer is found on transaction and no acquirer could be determined from request." er der nogen, der har oplevet det samme eller kan hjælpe med dette problem?

På forhånd tak :)

EM

Hej EM2018

Jeg kan godt være dig behjælpelig her. 
Send gerne en mail til martin@startline.dk, også tager vi den derfra. Er rimelig sikker på du har opsat dit betalingsmodul forkert i dit adminpanel. ;-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 10
Fra  QuickPay Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej EM,

EM2018:
Jeg er lige startet med en webshop via Shopify. Jeg har tilføjet betalingsmetoden QuickPay men når mine kunder vil betale kommer der en tekst hvor der står "Validation error: No acquirer is found on transaction and no acquirer could be determined from request." er der nogen, der har oplevet det samme eller kan hjælpe med dette problem?

Det lyder som om, at du mangler at opsætte og aktivere en indløser på https://manage.quickpay.net - prøv at gå dine indstillinger i gennem derinde.

Tilmeldt 16. Dec 18
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Enig, det lyder som mangel på indløser. :-)
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)